Case International 1455 XL - vloeistofkoppeling gezocht
Vloeistofkoppeling gezocht in goed staar en niet tr veel spelling op bus
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
nieuw kost teveel
hoe bedoel je
of bel meindertsma (agri parts) of andere tractor slopers die hebben wellicht iets van dat spul liggen ;P
en als niemand zoiets heeft moet je toch eens overwegen om een nieuwe te kopen
wat een vloeistofkoppeling kost koop ik nog een tractor voor
ps. je zei dat je daar een tractor voor kan kopen nau je maakt me niet wijs dat je koppeling meer kost dan een gemiddeld genomen prijs voor een 1455 die toch al gauw licht tussen de 8000 en de 13000
Zoals ik zeg. IH puristen menen dat de trekker er minder door trekt en halen m eruit. Met de gedachte: zon ding hoort in een Fendt en niet in een IH
Enfin, er zit hoogstwaarschijnlijk een Fichtel & Sachs in (F&S is nu een dochterbedrijf van ZF), maar net als bij turbos zijn er talloze varianten in eenzelfde bouwgrootte huis gebouwd, om de verhouding tussen opgenomen vermogen en soepelheid te kiezen. Zou best kunnen dat dit voor een 612LSA en een 1455 gelijk was, maar als hij past wil dat niet automatisch zeggen dat hij bij hetzelfde toerental stall draait.
Staat op site 2 nieuw model(een afgefikt) 1 oud is 1255
www.agri-parts.nl/occasions/
Renze, wat jij daar uitkraamt is een beetje een storm in een glas water, een 1455 zonder vloeistofkoppeling gaat veel korter mee, en rijdt ook nog eens voor geen meter.
Wat er wel gedaan werd/wordt, dat is de trekker iets omhoog tegen de bult op zetten, en dan de vloeistofkoppeling bijvullen, dan houdt ie net iets langer vast.
...Dus strooi jij er nog even wat onzin overheen ? Als ZONDER voor geen meter reed werd die fabrieksoptie wel door alle klanten besteld, en wat betreft lang meegaan: Als er geen vloeistofkoppeling in zit, zitten er torsiedempende veren in de koppelingsplaat die dezelfde functie hebben, namelijk trillingen afvlakken.
Ben nu druk bezig met mijn 14
wat ben je ammel aan je 14 aan het doen?
Achter onder achterruit(de onderste)nieuwe plaat in kante / lassen.
Trapje zijn trede 2 half losgescheurd
Ohja tussendoor 3punt van grondschaaf verlassen en 4 loop wielen in hoogte verstelbaar op brede cultivator 5.5meter
En ook nog stage lopen dagen zijn te kort
Mooie spiegels moet ook nog maar zijn goed duur.
Probeer het eens bij Smeets in Moelingen. Hij heeft in het verleden regelmatig vloeistofkoppelingen uit 12 en 14's gehaald en ze mechanisch gemaakt.
Voith.
De nieuwe grote Deutzen (T-7300) zit ook een Sachs in, zelfde inbouwmaten als een wiellader koppelomvormer maar ander binnenwerk.