TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ik heb een zomer gedumperd als vakantiewerk met een 8210 uit 89 dacht ik. Die deed idd 40 net als de 7710 die gelijk met de 8210 gekomen is.
Van de 8210 was er geen I dacht ik, dat was toen nog 8200 ??
Hij kwam alleen een jaar later dan de andere 10 serie modellen. In 1982 om precies te zijn.
Zijn directe voorgangers waren de 8100 die in eerste lijn met een 6 cilinder 2714E industriemotor op de markt kwam, maar later ook nog met de BSD666 geleverd is. In 1980 kwam daar de 8200 voor in de plaats die van begin af aan al de BSD666 had. De 8100 is trouwens nog een poosje naast de 8200 gebouwd. De 8100 was officieel van 1978 tot 1980 op de markt en de 8200 van 1980 tot 1982 toen hij werd opgevolgd door de 8210.
Er zijn jongere uitvoeringen van de 8210 die inderdaad rond de 40 lopen, maar hier in de buurt loopt ook nog wel een Gen.ll van begin 1987 die, zelfs op 650/70R38, amper 35 loopt.
Yes, T.F.-member @Fordfanaat knows.
@FordFanaat: Leg jij A.U.B. Irishman KJ Cully eens uit welke tandwielen veranderd moeten worden.
tractorfan.nl/topic/13227/…
you have to change 4 gears
the 2 first of the top shaft and the 2 first of the bottom shaft
I have now changed the gears ,I got them out of a 7810
Thanks
I have now changed the gears ,I got them out of a 7810
Thanks