International 1246 - turbo
Hoi, ik heb een 1246 waarvan de turbo slecht is. de turbo is nu een Garrett T04B66 geloof ik? nu heb ik mij laten vertellen dat holsets beter zijn, zeker als je hem wat wilt opvoeren. er heeft iemand naar gekeken en die vertelde dat een holset hx40 54/65/16A zou passen? nu heb ik dat eens opgezocht maar dit lijkt me wel heel groot. ik heb wel gezien dat er verschillende 1246 lopen met een hx35. kan iemand mij vertellen welke drukken ik kan halen met deze turbo's? en met welke holset is de garrett ongeveer te vergelijken? nu zit er nog de standaard brandstofpomp op die ik evt. wel helemaal open wil zetten. een andere pomp wil ik eigenlijk nog even mee wachten.alvast bedankt.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 1246 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
- Machines ›
- International ›
- 1246 ›
- Vragen
20
13
577
International 1246
Er is een tiental leden die ervaring blijken te hebben met de International 1246.
16
10.200
77
Laatste
Reacties
Ook een 1455 brandstofpomp heb ik in de aanbieding.
caboturbo.nl/pimp-your-turbo/
NL Wij vervangen deze met Hybride, uit componenten opgebouwde turbo’s, een combinatie van H1C/H1E compressorzijdes en HX35/HX40 turbinekanten.
dit staat op caboturbo
maar dit betekent dan toch als ze als vervanging hx35 en hx40 turbinekanten gebruiken de motor genoeg lucht heeft om de turbo op toeren te houden? en dan gewoon een iets grotere compressor kant en je bent er toch?
en een 14 pomp is idd een goede optie maar ze hebben me verteld dat dat maar een kleine stap is.