Weet iemand of de stuurschakeling goed is van deze trekkers of moet je er niet aan beginnen? Wil weer een ford aanschaffen en deze trekkers zijn best goedkoop.
Mvg bas
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Trouwens, bij de 4 cilinders zoals de 5610 en 6610 van de eerste 2 bouwjaren zat de echte Spaghettibak met het zeer onlogische schakelpatroon. Die van de 3 cilinders was makkelijker, maar de vernieuwde versie van halverwege 83 en later is beter vind ik.
super trekkers, wij maaide toen alles uit met die trekkers............
Gen 3 was toch een goeie motor en gen 2 en 1 de slechte?
Het rare iedereen bij mij in buurt zegt niet doen gaat snel kapot.klopt dus niet?
@RPCounty moet me maar even verbeteren als ik het mis heb.
Er zaten nog wel zogenaamde headland zuigers in (sorry als dit niet helemaal correct gespeld is) die waren er nogal gevoelig voor is mij verteld, ben zelf meer mf man dus vandaar. Nu zitten er andere zuigers in, volgens mij van een 4600 die hadden dat probleem niet. op de trekker zat wel een sticker van bakker,ulrum dus daar zaldie wel ergens gelopen hebben..
Is het een generatie II of III dan?
Zo te lezen heb je hem flink onderhanden gehad!!!!
Die ouwe blokjes zijn inderdaad wel goed.
Had ik de trompet er weer aangeschoven, remmen stellen. Ga ik aan het stellen (alles van te voren netjes gangbaar gemaakt het voetrem gedeeldte) gaan de stelmoeren ineens zeer zwaar lopen, rempedaal even voelen, nix geen remdruk/voelen dat je remt zeg maar. Kom ik er mee aan het kijken blijkt dat de handremkabels vast zitten. De moeren op de draadeinden bij de handrem ook helemaal vast. Dat dus ook weer helemaal gangbaar gemaakt en inmiddels ook weer afgesteld. Dus zaterdag nog de laatste loodjes en dan kandie weer voor de kieper paardemest rijden en van het zomer weer een 4 elements krone schudder erachter.
Tis n Ford, Bert...
Die zouden zeggen in de container naar Verweggistan ermee.
Sommigen nemen misschien te snel afscheid? Maar idd: had bij ons de trekker dat gehad, weet ik t ook zo net nog niet... Pa mocht (en mag) nogal graag sleutelen. De 745 mankeerde weinig, maar alleen voor de koppeling is hij weggeweest. En voor een probleem met de olie, wat we maar niet wisten...
Dat beetje van ons, was een retourtje Hoogeveen. Wat Gerhard aangeeft is inderdaad oudijzerprijs...