Case International 743XL - differentieel lock
Hallo, ik heb sinds kort een 743 voor wat hobby werk rondom huis. Maar nu weet ik niet hoe ik het differentieel lock erop krijg, waardoor ik bij het minste of geringste met een spinnende wiel stil sta. Is er iemand die mij kan uitleggen hoe dit werkt?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 743 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Een 743 heeft geen poken op de vloer
Vario?
Nope, platformtrekker! Versnellingen op het dashboard, groepen links naast de stoel
Hij vraagt om een 743! En die hadden dat niet, net zo als een 745 S!
Maar volgens mij zit onder op de vloer bij de versnellingspoken een klein hendeltje wat je met de je hak in kunt drukken, dit is moet de differentieel zijn....
Als je die handel gebruikt moest hij er zijn !!! ENKEL gebruiken bij rechtdoor rijden, in een bocht/afdraaien niet gebruiken.
@SJB533 heeft het over een 743 en niet een 743xl. En die heeft ook in de case-international versie stuurschakeling met groepenpook links
Zoals @RvM96 al zegt: hij staat onder "Case International 743", dus de goedkopere versie zonder XL. En die heeft de versnellingen net als de 44-serie
Ik heb een voetpedaal bij mijn rechter hak, echter krijg ik hier met geen mogelijkheid beweging in.
"img"lh5.googleusercontent.com/-0d7E2435Z-0/…"
Die zal er wel in moeten... Hij gaat er echt niet in, zowel bij het stil staan als rijdend? Zit er wel enige speling naar boven en benden in?
Die van jou is van 1 van de eersten, zo te zien. Ik zie verder niets staan in de boeken over een verbeterd differentieelgrendel.
Klopt, dat is het nadeel van de differentieelsloten op Duitse Inters...
Heb ook al eens een een bochtje getrokken met een 305LS en ingeschakeld diff-lock. Heb m er idd met een flinke tik af moeten trappen...
Dat is ook zeer goed om dit al rijdend te doen, weet je zeker dat het kapot kan gaan...
Nooit onder belasting proberen in te schakelen...
Dat zijn jou woorden, ik geef alleen aan "onder belasting" niet in schakelen...
Daarbij mag het aantal wielomwentelingen links en rechts liefst niet van elkaar afwijken.
Daarvoor is het differentieelslot wel...