Ik ben van plan een International 844-s te gaan kopen, alleen heb ik zelf geen ervaring met deze trekkers dus waar zou ik op moeten letten.
ps: de 8006 was al verkocht
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
rookt je trekker veel of dat niet. ik bedoel dat ie blijft roken als je rijd.
dan de versnellingen, rijden in iedere versnelling en dan ff met gas spelen en of rem dr ff op. kans dat die dr dan uitschiet, in dit geval niet te best.
overvloedig janken in de 8erbrug ook niet tebest.
onderdruk van t motertje.
en voorderest alles kijke of t wel werkt enzo maar dat is vanzelf sprekend
vor de rest zal je het wel ondervinden he!
succes ermee!!!
x
bij de radiatuer op dat plastic ding eromheen staat ook het bouwjaar, kan ook handig zijn.
staat ook op de knalpijp, maar die hoeft niet orgineel te zijn natuurlijk.
remmen is erg belangrijk, merk wel op dat een warme trekker beter remt dan koud. dus als je koud op de rem trapt en die slaat KEI hard aan,
dan doet die dat meestal niet als ie warm is.
dus het is heel belangrijk dat je hem test als ie koud is.!! ook voor starten natuurlijk.