Illustratie van:

Massey Ferguson 1080 - oliecupjes rond de klepgeleiders van een a4.318

Ik heb nu voor de tweede keer problemen met mijn kleppen van mijn 1080. Deze gaan freten en slijten in. Nu is er bij mij door het reviezie bedrijf op zowel de in als de uitlaat klep een oliecupje gezet zodat de klepgeleider volgens mij geen smering krijgt. Hoort dit? Weet iemand toevallig ook wat de tolerantie moet zijn tussen klepsteel en klepgeleider? Ik vind namelijk dat ze wel heel krap zitten en heb nu na twee uur na dat er nieuwe kleppen gemonteerd zijn een vastzittende klep.

Deel dit topic

Reacties

deeremeneer
Ik zou terug gaan naar je revisie bedrijf. Neem aan dat die de kleppen gemonteerd hebben. Die cupjes zoals je ze noemt zitten in heel veel motoren tegen olie lekken naar de uitlaat en inlaat.
kramer
johnny mf
Ja dat terug gaan was ik ook al van plan maar om dat dit al de tweede keer is zou ik graag hebben dat het nu wel goed gaat.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Massey Ferguson 1080 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
3
DEELNEMERS
3
WEERGAVES
5