Ik heb een 165.7 Deutz-Agroton.
Nu is mijn vraag hoe je hem pk's kunt bijgeven?
Zonder er problemen mee te krijgen.
Het is om er binnekort trekker trek mee te doen.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron 165.7 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
ik zou gewoon even naar een mechanisatie bedrijf gaan die doen zo de moterkap los en dan draaien ze hem bij de diesel pomp bij dan krijgt hij meer pk's maar hij word wel minder zuinig en miss zetten ze hem meteen voor de water rem dan kun je wel zien hoeveel pk's die heeft
Simpel bij de pomp?
Bij een Deutz motor heeft elke cilinder een eigen pompje.
heeft wel één regelaar
@Bart Ebbers
maar dacht dat je daar via de cabine bij moet
een plaat achter de pedalen los dacht ik
dus even kap los is iets meer werk
ja dat dan weer wel
ik denk dat dat het beste gaat zijn
Toerental kun je gerust omhoog halen. 2700 toeren is vaak als regel het max.
Bij de regelaar kun je wat spele. Zo beter?
Bij de regelaar kun je wat spele. Zo beter?
wel belangrijk de 180.7 heeft meer koppel. Dat heb je nodig voor tt.
Kijk maar es op konedata wat de verschillen zijn. In dit geval best verrassend!
Daarom! ze hebben ongeveer hetzelfde vermogen, alleen ander Koppel
Dat heb je goed!
Weet dat t tegenvalt maar het is mogelijk. Spulletje is wel erg gevoelig
Ik heb wel eens met een cvx140 fendt 820 van de baan gereden. Reden meerdere fendten mee. Chauffeur heeft t voor t zeggen pkaas doen daar niks aan af
Maar die hebben de banden ed. ook allemaal top voor elkaar.
correct maar opvoeren heeft wel degelijk zin