Sinds gisteren gaat het oliedruklampje van de versnellingsbak/hydroliek branden vanaf 1800 toeren
daaronder blijft het uit, eerste keer meteen stilgezet en de filterzeef gedemonteerd en schoongemaakt, zat redelijk wat troep in, maar GEEN ijzerslijpsel, daarna was het 10 km over, maar nu gaat hij weer branden (bij 1800 toeren) hij heeft 30 uur geleden nieuwe olie (UTO 15W30 van MPM ) en nieuw filter gekregen.
HI/LO, hef, PTO en stuurbekrachtiging werken goed.
Remmen werken ook goed en maken geen lawaai.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere 2130 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Achter de drukschakelaar zitten 2 veren, iemand ervaring of deze van invloed zijn op de drukschakelaar ?
het is vreemd dat hij juist bij HOGERE toeren gaat branden.
Het papierfilter is 30 uur geleden vervangen, toch maar een nieuwe monteren
er zijn sindsdien nog geen hydraulische werktuigen op de trekker aangesloten geweest
Na 30 uur al een grafietkleur? :?
Dat bevalt me niks!
troep uit.
De olie nog laten bekijken door een tractormonteur, weliswaar MF, maar deze vond de olie er goed uitzien
en. O WONDER het lampje gaat gelijk met het motorolielampje uit EN BLIJFT NA 20 km RIJDEN UIT.
Adri-JD850 bedankt dat je me de goed richting hebt uitgestuurd !
Iedereen bedankt voor het meedenken
Op naar het volgende probleem, komt er ongetwijfeld.
Dit is mooi om te horen, en je hoort dit niet vaak....
Ook al had ik zelf geen notie wat hier aan de hand kon zijn, maar het wel mooi om te horen dat het opgelost is....