International 533 - remmen
Onze 533 remt maar aan een kant we hebben hem al proberen te stellen maar dat lukte wel alleen hij remt nog niet wat moeten we nu doen of lus halen
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 533 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
denk het ook
maar bij die valt het wel mee toch??
daar zitten ze buiten op, pak je er zo af
die zitten in een trommeltje tegen de bak aan voor de astrompet
dit deksel kunje er afpakken als de remstang los is
met een bol rubber er omheen
dan kun je waarschijnlijk meer zien, of ze zijn versleten of de keerring is lek dat ze vet zijn.
weet niet of de tree plank kan blijven zitten??
haha denk het ook ja
Kijk nou zelf eens wat je zegt:
""die zitten in een trommeltje tegen de bak aan voor de astrompet ,dan kun je waarschijnlijk meer zien of ze zijn versleten of de keerring is lek dat ze vet zijn""
""weet niet of de tree plank kan blijven zitten?? ""
"" denk dat je et beter een ander kan laten doen""
Je weet er net zoveel van als de topic plaatser:
Deze tractor heeft nl "schijfremmen"en die zitten in de astrompet.
Je hebt de klok horen luiden en weet nog niet eens wat de klepel is.
konedata.net/Traktorit/ih523.htm/
kijk maar eens hier dat weet je al meer.
En deze klus is niet zomaar 1.2.3. gedaan dat kost zweetdruppels.
is bij deze trekkers een fluitje van een cent. trommels zitten tegen de bak aan. en daarin zitten de schijfremmen
De handrem zit achter dat deksel, als ik t goed heb, dat is hetgeen @pieter523 bedoelt. Ik ken echter maar 1 merk trekker dat op trekkers van die leeftijd dubbele handremmen toepaste, en dat was Eicher. Die hadden namelijk stuurremmen met hendels en een enkel rempedaal...
Hoe bedoel je?
Nee, 24-serie heeft een veel grovere, volgens mij
Gewoon treeplank eraf, asje van de rem eraf halen en dan kun je de trommel losbouten.
@1046
@SJB533
die jij bedoelt niet nee maar dat is van de 523/24 serie's
die heeft ze in de astrompet en heeft ook de eindvertraging(planetair) buiten de bak de 23 en 33 hebben de eindvertraging in de bak en remmen op de as van het differentieel en niet de uitgaande as.
de 24 is zoizo zwaarder, in een oog opslag al te zien de 33 serie heeft 6 bouts flenzen en de 523/24 serie 8
ff kijken bij 23 series is dacht ik vaker een topic van geweest