International 323 scheve uitlaat !!!

Hallo,

Ik ben vandaag de trotse eigenaar geworden van een international 323 met maar 1000 originele uren ????

Nu het spannende ????

De uitlaat zat er wat scheefjes op dus ik denk hoppa recht met dat ding, zit er toch even een originele iets scheef lopende eind spruitstuk ????

Toen kwam mijn wijze vader en vertelde dat vroegere boeren etc heel verhaal ???? ook een 323 hadden met een scheef lopende uitlaat.

Kan iemand mij vertellen of inter ooit zo'n streek heeft uitgehaald,

Als iemand mij dit kan vertellen wat een eindeloze discussie bij de Fam. Zou kunnen verhinderen hoor ik dit graag

Dit topic wordt dan weer verwijderd

Met grootsen dank ????

Deel dit topic

Reacties

rickrenault
Volgens mij is dat om onder lage deuren door te rijden
erik9831
Proficiat met je aankoop.

1000 uren is heel weinig. Helaas kan ik je niet helpen met deze mythe 😄

foto's zijn altijd welkom van de trekker, dan zien we hem ook eens 😄
Thommie
1000 uren? Niet 11000? 😃 Moet wel supernette trekker zijn dan! Voor zover ik weet is het nooit af-fabriek geweest dat je een scheve uitlaat kon hebben.
1046
Wat is scheef ????? 1 graad of 30 graden??????
deutz dx 470
@1046 of 180° ? 😃
marco steyr
@Thommie klokkie rond? 😃
case-inter
Bij de dealer kan de uitlaat wel aangepast zijn naar wens van de klant,en als die onder een lage deur door moest. Komt zo'n scheve uitlaat wel van pas
Thommie
@marco steyr Zou ik persoonlijk eerder denken ja... 😃
koen-hanomag
@case-inter waarom dan geen onderuitlaat?
jelledexta
Zie je toch wel vaker dat zo'n uitlaat net iets schuin naar voor loopt (of naar achter) . Ben ook wel benieuwd of iemand weet waarom dat is. 😄
1046
Kan ook zijn dat et een immitatie spruitstuk is, dan staat de uitlaat net nie haaks op de kap, heb ik ook met de 1046, is ook een immitatie eindspruitstuk, waardoor de pijp net nie haaks op de kap staat
GD tuning Garyp
@1046 Dr ff flink aan gaan hangen dus 😃
koenjohndeere
Bij mijn oude 644 liep hij ook iets schuin maar bij de 844-s die ik nu heb niet
Rdeweerd
Netties ik heb zelf een 745 met onderhand 3000 uur maar misschien is Google een optie of bij een case dealer informeren
1046
@Rdeweerd slijtage op de pedalen is ook een indicatie
Rdeweerd
@1046 ik ken de historie van de trekker toen ik hem kocht en altijd kijken hoe ver het koppelings pedaal is uitgesteld
stevenb
Ik zal morgen even een foto plaatsen, de agriomatic is nog nooit versteld, eerste banden nog, geen mm stuurspeling originele stuurkogels, niet roken bij stationair draaien en pedalen zitten nog onder de verf en ga zo maar door, ik mocht hem van de eerste eigenaar kopen voor een schappelijke prijs ????
mc-cormick-ihc
@koenjohndeere dat kwam door je hoge achterwielen 😄
robbin lamers
Lijkt mij een zeer mooie trekker.
valmet6400power
@jelledexta

Hebben Fiats toch ook? Dan gaan ze ipv heel langzaam over de weg naar iets minder langzaam door aerodynamica 😃
jelledexta
@valmet6400power Haha ja precies!
IHC-power
1000 originele uren, nou daar heb je een super aankoop mee gedaan dan! Af fabriek hebben die uitlaten nooit 'scheef' gestaan. Wat wel origineel geleverd werd voor die gevallen, is een demper die dwars onder de trekker zit. Zoals bij deze: tractorfan.nl/picture/620777/
koenjohndeere
@mc-cormick-ihc hahah nee 😁

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
23
DEELNEMERS
17
WEERGAVES
0