Ik ben bezig met een pomssen ddr schlepper.
Hier zit een luchtgekoelde V4 viertakt dieselmotor van VEB Cunewalde in. Type 4VD 8/8-2SVL.
Deze motor lijkt veel op een deutz motor
Nu wil ik de kleppen opnieuw stellen maar wie weet hoe ik achter de klepspeling kan komen en welke volgorde moet ik aanhouden.
Het is een V4 luchtgekoelde dieselmotor met 30 pk
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
als je een lijnpomp hebt dan kun je ook de brandstofleidingen loshalen.
als je de motor ronddraait dan zie je wanneer hij inspuit.
op moment van inspuiten zijn de kleppen altijd gesloten.