International 624 - Brandstofpomp
Mijn Cormick 624 AS startte steeds niet lekker, ondanks revisies. Nu is de brandstofpomp opgestuurd want dat moest het dan misschien wezen. Dure grap, pomp was helemaal verrot van binnen, onderdelen zijn er niet en tweedehands ook niet. Wie weet hier wat van? Het bedrijf dat hem opengemaakt heeft wou slecht geloven dat de trekker überhaupt nog liep. (deed ie eigenlijk best wel aardig...)
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 624 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Frans Van Poppel
Groenstraat 6a
5515 AG Duizel
fransvanpoppel@live.nl
Tel: (0497)514593 (na 18 uur)
Probeer hier even info te krijgen gespecialiseerd in "Oldtimer"pompen.:
stokkingdiesel.nl/dieselservice/nl/…
suc6
Alleen zijn er zowat geen onderdelen voor te krijgen. Gelukkig had ik erbij m'n 624 eentje extra bij gekregen en is er van 2 1 goedwerkende gemaakt.
Bij mij 100 euro incl. nieuwe afdichtingen. Maar dat was ook een vriendenprijsje.
Dat de onderdelen schaars zijn is waar. Deze "B" pompen worden al jaren niet meer gemaakt. Vervangen door een "C" pomp van een 644 of 733 is de beste oplossing die pompen werken ook fijner.
En dan 'regent' het ineens "624"-pompen.
mechanisatie.nl/aanbod/details.php/…
Misschien wijs om het condenswater van de tank even af te tappen (zit onderaan waarschijnlijk een aftappunt).
dat de aansluitingen schuin staan is alleen maar bij de oudere 24 serie, jongere 24 serie staan ze gewoon recht.
ik hoop voor je dat de pomp zo past. ik heb zelf ook bij mijn 724 een nieuw model pomp gemonteerd maar dat was even puzelen en ruimte maken, waarschijnlijk zit 1 van de 2 nokken waar de filters aan hangen in de weg.