Hallo,
Ik heb een 844s zonder h bak. de achteruit en hoog/laag doet het goed. Alleen je hebt niet het gevoel dat hij in de de achteruit en hoog/laag zit. alles werkt wel op gevoel en schiet er niet, uit ook niet bij zware belastingen. Hoorde dat het een acceterings blokje ofzo was. En wil hem deze week openhalen. Heeft iemand hier ervaring mee, of tips mischien, Hoor het graag!
gr.Jos
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Groepen schakel je in lijn, zoals bij de 523 t/m 824
Had mijn 624 ook. Zelfde principe. Bij geen cabine is het nog te doen. Tank eraf, stuur af, dashbord eraf. Als je slim bent doe je de veertjes van de versnellingen ook.
De garage had in de buurt meestal een nokbaantje liggen die ze even snel monteerde (voor nood). Bij tijd van de boer werd het dan gerepareerd.
Op zich was het bij mijn 24 niet zo spannend. Hoewel ik wel de versnellingspoken direct op de bak had. Stangen moeten er wel naar voren uit. Veertje kost iets van 4 euro ofzo.
Bij dealer zo te krijgen. Kramp krijg ik het 1 2 3 niet gevonden. Kogel is waarschijnlijk 9 mm dus kun je zo ergens krijgen (933157R1). Drukveer: 714409R1. Uit 624 onderdelenboek.