Illustratie van:

International 745 XL - Aftakas

Hallo,
Klopt het dat een international 745xl wél een rijsnelheids afhankelijke aftakas heeft, en de case versie niet?

Deel dit topic

Reacties

caseih1056xl
Als het goed is hebben de internationals en case hetzelfde
Idd dat is gewoon hetzelfde
pieto84
Ik wou die laatst gebruiken met draad rollen met de 745. Bleek die er niet op te zitten. Ik was er haast zeker van dat het wel op de inter zat die we hiervoor hadden
pieto84
Kan het op ihc.de ook niet vinden. Gaat alleen maar over inters. Dat frans van lestracteursrouges.com kun je ook niet veel uit wijs worden
Wardcase
Is een optie dacht want niet alle inters/ case van de XL hebben dat
Gewoon de hendel naar achter duwen toch ?
pieto84
Bij die oude inter wel. De inter 844xl en de case 956xl hebben het ook. Vond het een beetje vreemd dat het niet op de 745 zat.
pieto84
Op ihc.de kun je de specificaties ook niet vinden. Net de link die ik nodig heb werkt niet. 😞
Zover ik weet hebben alle xl's dat, en de optie was om de 540 en 1000 toeren in te schakelen vanuit de cabine.
case 745 xl
Als je de aftakas handel naar achteren doet heb je de rij afhankele aftakas
hewi hendriks
Was een optie, wij hebben ze nooit geleverd
+1
hans ih
Xl's met 4x4 hebben het standaard (enkel IH versnellingsbak,ZF niet)
velsje
Als een 745 alleen een 540 stom heeft. Is het makkelijk om er een 1000 toeren stomp er bij in te doen?
stephan-inter
@stephan-inter Niet makkelijk?
stephan-inter
@case956powerrzzzzz
Nope. Het is niet even een stomp er bij in duwen
+1
@stephan-inter ?? Leg eens uit wat er moeilijk aan is. 745xl heeft schuine vertanding, en de 1000 toeren stomp leg je zo op het tussentandwiel. Heb het zelf meerdere keren gedaan.
labella
@case956powerrzzzzz moet kunnen, hebben ze bij onze 745xl ook gedaan.
Corne S
@case956powerrzzzzz

De borgringen. Daar moet de hefdeksel er vanaf of via een luikje aan onderkant (tenminste bij mijn 624, 44 serie is ongeveer hetzelfde).
+1
@Corne S Dat klopt, maar dat is alleen bij de rechte vertanding zo. Die hebben het lager inderdaad geborgd. Zoals ik zei heeft een 745 xl schuine vertanding, en die hebben conische lagers. Dus dan kun je de buitenring van dat lager zo erin drukken en zit er dus geen snapring achter. Dit houdt dus in dat het deksel alles op zijn plaats moet houden, dus bij het demonteren wel even opletten dat je niet per ongeluk de aandrijfas er mee uittrekt 😉

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 745 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
21
DEELNEMERS
11
WEERGAVES
8