Hallo,
We hebben sinds kort een tw 20 en hadden daar een vraag over. Mogen we deze tractor slepen ivm de dual power die hij heeft? zoja, in welke stand moet deze dan staan of speelt dat geen rol?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Maar aanslepen mag sowieso niet.
Sleep geen lange afstanden, er is geen druksmering aanwezig.
Slepen van een Ford met Dual Power mag alleen met de versnellingshendels in neutraal, en zoals hierboven gezegd, met langzame snelheid.
Aanslepen in de versnelling om hem aan het lopen te krijgen is einde Dual Power!!
Dan gewoon overstarten of zorgen voor een goede accu.
Beter niks aan duidelijkheid te wensen over laten toch?
Het zou niet de eerste DP zijn die op die manier sneuvelt.
Denk ook niet dat jij zo een DP unit voor een TW op de plank hebt liggen, en ook niet eronder.
In hoeverre geslaagd met deze missie?
Gekkenwerk..........
Hendeltjes zijn er toch ook niet los?
Kleine kids om de deur he.
Ben je hier misschien ergens een komma vergeten?
Een 5610 met of zonder Dual Power?
Je bedoeld met een schakelaar op de pook?
Met 2 meter 2 aderig snoer, 4 kabelschoentjes, een trekschakelaar en een rolletje tape ben je voor 20 euro klaar.
Bereid eerst het snoer voor door de uiteindjes af te strippen en de kabelschoentjes erop te bevestigen(kijk wel even goed voor de tijd welk type kabelschoentjes je precies moet hebben).
Je kunt zo bij de voetschakelaar onder de cabine.
Deze haal je de stekkertjes vanaf en verbind ze met de kabelschoentjes. Vervolgens geleid je het snoer langs de versnellingshendel omhoog door de mof de cabine in.
De schakelaar maak je vast aan de versnellingspook en sluit het snoer hierop aan.
Dan even met een paar stukjes tape(Tywrapjes kan natuurlijk ook) het snoer op meerdere plaatsen langs de pook vastmaken.
Nu alleen nog even de stekkerverbinding onder de cabine fatsoenlijk in tapen, en klaar is Kees.
Al met al nog geen half uurtje werk.
Heb er op die manier denk ik een stuk of 10 omgebouwd, zowel TW als 10 series Gen. I en II.
Nee, dat is ie niet.
Zelfs een imitatie vind je niet onder de 160 Euro.
Als je ze al vind.
Vreemd, de D.P. zou sneuvelen. :?
@Ford5000 Hoe zit dat?