Hallo ford kenners en liefhebbers,
Is er bij jullie iets van bekend dat de 4cilinder kruisblokken(10-serie) ook door roesten? Bij mij is wel bekend dat de oudere types(1000 en 6/700 serie) dat wel doen. Of mogelijk andere oorzaken van water bij de olie? Mvg
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
en als je veel geluk hebt de koppakking.
maar hoogstwaarschijnlijk toch het blok dat doorgeroest is.
Dan is het langer geleden dan een jaar, dan was ie er wel eerder achter gekomen?
Stel hij weet het al een jaar en dan bedenkt hij op deze zondagochtend dat hij wil weten wat de oorzaak is? :?
Hoe zijn de motoren met "dik filter" wat betreft aanslaan bij koud weer?
Er was ook iets met de hoogte van de zuiger in bdp tot bovenkant cilinderblok en de 4 punt ster op het cilinderblok?
Dat doet vrijwel niemand, dus dan kun je er op wachten.
Bij een Valtra maakt het niet uit
"en nog 100% vakwerk ook."
Betere reclame kun je niet hebben toch?