Doordat ik veel met een hefmast werk, is de pakking tussen de hefdeksel en de versnellingsbak gaan lekken (mag na 33 jaar), dit komt omdat de hydro olie soms met gang terug in het reservior spuit (het snel laten zakken van een zware last), het komt ook soms voor bij internationals die vaak voor een kipwagen staan werd mij bij de dealer verteld.
Maar wat moet ik allemaal los draaien van de hefhandels om het deksel eraf te krijgen?? het is een van de eerste types xl cabines (1981)
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 745 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Aan de topstangbevestiging een hijsoog gemaakt met daar aan een starre as/koker/noem het maar op naar achteren, om een hefboomwerking te krijgen, dus evt. met frontgewichten of je eigen gewicht kan je het hefdeksel er vanonder lepelen.
Ik hoop voor je dat er bij een 745 XL net zoveel ruimte is;)
...Maar als ik het zo hoor kun je de kabinevloer van de XL cabine niet losschroeven om er een stropje om te gooien ?
Omdat ik een van de eerste XL cabines heb zit er bij mij helaas geen deksel onder de stoel.
Er is weinig ruimte maar het is wel te doen (bijna los)