Illustratie van:

International 956 XL - gesynchroniseerde groepen

Heb veel gelezen over ergo-s maar nog niet alles is duidelijk. Heb 3 vragen. Is de uitvoering van de lange poken en gesynchroniseerde groepen schakeling tegelijkertijd gefabriceerd? of is alleen de 40km bak met lange poken uitgevoerd met de gesynchroniseerde groepen schakeling?
Ik heb nl. een 956xl Nov. 1985 (overgangsmodel)Lange poken 30km bak senso-o-draulik Maar durf niet met zekerheid te zeggen of de groepen gesynchroniseerd zijn aangezien deze momenteel niet rijdt had ik het anders wel uitgeprobeerd. Als het wel het geval is, zijn dan alle drie de groepen gesynchroniseerd terug/laag/hoog? neem aan van wel maar toch deze vraag.

Deel dit topic

Reacties

brauheist
Ja groepe zijn gesynchroniseerd
HOOIJMAN
Idd de groepen zijn ook gesynchroniseerd. De 956 van ons is ook van 85, ergo-s.
mickheijboer
Deze zijn ook tegelijkertijd gemaakt zowel 70% vertraging enkel in 30km en 20% vertraging 30km en 40km . De 70% moest je stilstand schakelen maar de gewone groepen konden rijdend. Deze bakken waren er al voor dat het case werd en bij de case is de 4wd veranderd.

Druk smering in de bak is er volgens mij al in gekomen bij de 56 serie met korte poken en zonder sens o draulic . Dit kan je zien als hij een klein filtertje tegen de bak had achter de linker treeplank . Deze hebben ook dan de nieuwere hydrauliek tank. De 55 serie heeft dit nog niet.
ansems
Als je het na wilt kijken ga dan je naar caseih.com -nederland - zoek naar onderdelen - nee bedankt, ik wil de epc gewoon starten - ja (anonieme gebruiker) - enz.... zo kun je jou eigen tractor (onderdelen) zien en vinden
redpower956xl
Oké weet ik wat meer. Ik meende zelf dat ik gemerkt had bij het schakelen naar de achteruit bij nog niet helemaal stil staande trekker dat de tanden van de schakelmof rammelde. Vandaar de vragen. Als ik de trekker klaar heb zal ik het eens bewust gaan proberen. Bedankt voor de reacties.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 956 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
5
DEELNEMERS
5
WEERGAVES
10