Ford 5610 - ford 5610

IK zou dit kopen
ford 5610 gen2 bouwjaar 88
digitaalbord
7000 uren
10 000€
wat denken jullie

Deel dit topic

pieter jan

Reacties

Valtra-Fordpower
Voor die prijs moet de trekker in zeer goede staat zijn...
Kukel
@Valtra-Fordpower en daar heb ik mijn twijfels over met 7000 uur;)
SJB533
@Valtra-Fordpower
Zeg maar uitmuntend 😛
Husqvarna
Ja en dan 7000 uur...
Valtra-Fordpower
@Kukel Ik zie ze ook voor 12.000,- te koop staan, maar die hebben een verse laklaag. 😉
jd4050
Deze trekkers willen nog wel eens in de brand vliegen door kortsluiting in kabelboom.
Welgerap52
Ik heb juist en 5610 ingeruild met 4500 uur gen 2
Let bij aanschaf goed op de motor! Want bij de onze ingeruilde 5610 was de motor al best ver heen
Kreeg er 6000€ voor terug
Voor de rest mooie goede trekkers!
stevenb
Kun je dan niet beter naar een gen 3 kijken, zijn de motoren stukken beter van hebben wij in het verleden ervaren, en bijna geen drup lekken 😄
Husqvarna
@jd4050
Ook de Gen3? Anders mag ie voortaan buiten slapen, alleen starten ze dan niet.
pieter jan
IK BEN DEZE MORGEN WEEST KIJKEN EN HEB GEZIEN DAT ER ALLEMAAL KRUISEN OP HET MOTERBLOK WAREN DEZE ZIJN DAN VERSTERKT DACHT IK

DE BATTERIJ IS WEL IN STUKKEN GEVLOGEN TOEN IK ER MEE REED DE REMMEN ZIJN STUK

IK HEB VOLGENDE NUMMER VAN MOTORBLOK/ L 105139
TRACOR/ BB 47579
jd4050
@Husqvarna

Bij een bekende van me is een 2 of 3 afgebrand toen.
Ze konden de trekker nog net op tijd naar buiten doen.
pieter jan
DIT IS DUS NIET UITZONDERLIJK VAN DIE BATTERIJ
Welgerap52
Accu aan stukken? Dan heeft de accu tijdens het rijden kortsluiting gemaakt naar de bevestigings beugel waar door het gas dat vrij komt bij het opladen van de accu ontploft en daarmee ook de accu
Heeft denk ik niet met kortsluiting in de kabelboom te maken
En heeft de trekker onderdruk? En een lijn pomp of een roterende brandstofpomp?
Met een lijn pomp starten ze vaak moeilijker!
pieter jan
Geen onderdruk aan het buisje
wel een beetje bij het uitdraaien van het oliestop
maar dit lijkt mij normaal
hoe moet je voor pong aan leggen
pieter jan
Ik ben bijna zeker dat er een motor van een 6610 in steek
jammermaarhelaas
@pieter jan

Wat bedoel je met:
"hoe moet je voor pong aan leggen" ?

Motor met diagonale kruizen op het gietwerk is standaard in een 10 serie gen2. Dus op zichzelf geen teken dat er een andere motor in is gekomen.
pieter jan
DE VOORTRACTIE OF GAAT DIT VAN ZELF
OP DE MOTOR STAAT HET VOLGENDE E3 NN 6015 CC
OP DE TREKKER/ BB 47579
Welgerap52
Dat er een motor van een 6610 in zit? Hoe kom je daar achter? Aan het motor nr ofzo?
En als hij goed start en geen onderdruk heeft dan is het een goede!
En de remmen worden met stangen bediend en gaan volgens mij maar zelden kapot!
Wel roest het stangen stelsel wel eens vast!
jammermaarhelaas
@pieter jan

De vierwielaandrijving kun je met de tuimelschakelaar (dus electro-hydraulisch) op het dashboard, onder het stuur, aan en uitzetten. Groene knop. Differentieel in de vooras werkt automatisch.

Kleine tip: zet capslock aub uit, kleine letters is al goed leesbaar.
pieter jan
Zouden jullie deze kopen voor 9000€
of koop ik beter een fendt 308 lsa of 306 voor 12 500€
« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Ford 5610 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!