Case International 1056 XL - mazoutmeter stuk?
De mazoutmeter van de 1056 van een kennis slaat bij contact aan direct omhoog. De garage heeft er aan gewerkt, wat bleek dat een knoeier te zijn. bijna alle kabels lagen omgekeert zodat hij nog slechter terug kwam dat dat hij was. aan mijn vlotter krijg ik mooi12 volt maar aan mijn fiche van de mazoutmeter krijg ik niets. zekeringen zijn niet stuk en ik zie nergens een gebroken kabel. Zit er daartussen ergens een transfo of relais ? kan er iemandt helpen eventueel met een schema ? Alvast bedankt
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 1056 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
waar komt die naam vandaan ???
France?
Misschien heb je er wat aan:
KLik:
tractorfan.nl/topic/75591/
UItgaande van de informatie in dat "Fendt-tankmetertopic"denk ik dat de storing bij jouw in de vlotter zit. Ik meette:
Met de (8 volt) draad vanaf de meter los staat de meternaald op [volle tank].
Met de draad vanaf de meter tegen de tank (kortsluiting) staat de naald op [lege tank].
Advies: meet de weerstand door de tankvlotter. (vermoedelijk 100% weerstand).
Draadje dat naar de meter gaat lostrekken dan contact op .
één keer laat je het draadje los en de andere keer leg je dat draadje aan de massa , als je dan een verschil ziet in de meter is de meter niet stuk maar de vlotter .
Zou trouwens de eerste keer niet zijn dat die vlotters defect gaan , heb het zelf ook al meegemaakt .