Deutz D10006 - ik heb pas een deutz 10006 gekocht met een lekker koppakking. de koppen heb er ik er
Ik heb pas een deutz 10006 gekocht met een lekke koppakking. Ik heb alle koppen eraf gehaald en nu blijkt er geen koppakking tussen te zitten. Moet ik nu de kop vlakken of en koppakking tussen zetten?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz D10006 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Koppen laten vlakken is waarschijnlijk genoeg. Let er wel op dat je met shims het `afgedraaide materiaal` weer opvult.
Ik heb het zelfde gehad met onze D6006, en heb de bussen zelf thuis op de draaibank gevlakt en de koppen ook, alles weer netjes afgesteld en nooit geen probleem meer gehad. 0.02mm onzuiverheid in vlakheid is al een flink compressie verlies. Een kennis heeft ze gerodeerd bij zijn deutz en die zijn naar mijn mening niet goed dicht, ik hoor er wat aan (heb er een oor voor haha)
Dat brengt ons gelijk op de vraag hoe het met jouw 10006 is? We wachten in spanning op foto's, Haha
Commadant en een glasplaat wil ook heel goed.... Glas is immers altijd vlak
Wouw! Fantastisch bedankt. Knap ook dat je zo technisch bent andere kruisteken te monteren. Geeft je 10006 trouwens externe cilinders of zitten ze nog in hef? Laat je motor nog kopvlakken? Schijnt nogal eens een probleem bij de 6 cilinders
En als je nog nieuwe foto's hebt, altijd welkom
Dat weet ik niet, maar zo deden we dat bij mijn cilinderkop van de brommer.
glad schuren op een glasplaat is het wel dicht... In principe zou het gladder moeten zijn dan dat je het op de draaibank bewerkt...
Ik heb ook nog nooit de cilinderkop van een deutz vastgehad
Stellen met een haakse schroeven draaier of strip