Beste TF'ers
Recent nieuw drukgroep, koppelingsplaat, druklager op onze 644 gezet.
Na 2x doormidden halen leek alles goed te wezen. Bedrading alles weer aangesloten, koppeling gesteld. Op het punt dat we de trekker de schuur uit willen hebben rijdt hij niet weg zowel voor als achteruit niet ook niet in de allerhoogste versnelling...
Wat zou de mogelijke punten zijn? Te veel vrije slag? foute afstelling qua koppeling?
Mvg Michiel
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 644 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
net een test gedaan in versnelling starten en de trekker komt niet naar voren
Bij deze de foto's helaas geen betere van de nieuwe drukgroep
Zou het niet kunnen dat de voorste stuk van de price as naar binnen is geschoten?
Normaal kan je de trekker helemaal tegen elkaar aan schuiven handmatig !
Ik ben geen inter kenner maar zit er niet ergens een koppelbusje? En kloppen de splines wel?
Of de achteras staat nog (los van de grond) op de krik/assteun.
Dat laatste stuk hoeveel was dat?
Gooi het slangetje van de koppeling eens helemaal los!
Kijk hiermee wel uit, als je eenmaal rijdt stop je niet zo makkelijk omdat je pedaal los is:P
Als hij bij deze bovenste manier nog niet wil rijden kan je hem net zo goed gelijk weer splitsen, dan zal er namelijk toch ergens binnenin iets niet goed zitten..
Ja dat is het gevaar als je hem met de bouten aan gaat draaien. Als je de trekker tegen elkaar aan bouwt moet je hem echt in elkaar kunnen duwen, dan weet je zeker dat hij goed in elkaar zit. Het beste kun je het even met ze tweeen doen. 1 iemand draait de motor en 1 iemand duwt en draait achter aan de aftakasstomp zodat hij erin wil vallen.
Maar goede leer voor de volgende keer toch!
De trekker wilde niet rijden, schreef je. Heeft de koppelingsplaat zover kunnen doorbuigen dat er totaal geen overlap was van de splines in de koppelingsplaat en de splines op de prise-as?
Zullen deze niet zijn ontstaan door het proefdraaien?
B.T.W.: Was er geen afwijkend/schurend bijgeluid te horen?