ervaring met webshop
Ervaring met de webshop gereedschap-outlet van wim wensink ik heb er een schuif rubber besteld maar hij levert nooit. bellen mailen niets ,ik ben gewoon opgelicht
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Als het een oplichter is mag je blij zijn dat je er geen ervaring mee hebt
Dit kun je zelf d.m.v. internetbankieren regelen.
B.T.W., Onderstaande website?
gereedschap-outlet.com/schuifrubber/
facebook.com/handelsonderneming.wim.wensink/
Kan natuurlijk wel maar lijkt mij en beetje vaag
wil toch even reageren op dit bericht,
ik heb onlangs begin dit jaar een bestelling gedaan bij Wim
reacties gaan via de email en wordenvrijwel direct beantwoord,je krijget een factuur die je mag voldoen per bank, maar als het op leveren van de onderdelen aan komt is het een drama.
er word niet gereageerd op email, telefoon of sms
wanneer je Wim wel telefonisch te spreken krijgt (als het al lukt) worden er beloftes gedaan over leveringen, of terugstortingen die nooit worden voldaan.
mijn tip, bestel en betaal bij hem niets totdat je het in je handen hebt.
ik ben voor €250,- het schip in gegaan en zou een ieder willen waarschuwen hier niet te bestellen of kopen.
inmiddels heb ik aangifte gedaan want dit soort paktijken kunnen niet.
Ik heb op zijn webshop rubber besteld voor een schuif te maken. Vooruit betaald en een mooi bevestiging-mailtje gekregen. na twee maanden niets meer gehoord te hebben heb ik Wim gebeld, en die zij dat het rubber bij zijn transporteur lag en dat hij ging regelen dat hij het op zou gaan sturen.
Na een paar weken niets gehoord te hebben maar weer eens gebeld. nu was de smoes dat hij het zelf langs zou komen brengen, wat natuurlijk niet gebeurde.
Na weer een paar weken afwachten heb ik hem voor de derde keer gebeld, en nu zou hij de bestelling annuleren, en het geld € 180 weer terugstorten. wat ook niet gebeurde.
Na enkele weken reageerde hij niet meer op telefoon of mail, en ik kreeg er aardig de pest in. Uiteindelijk heb ik een gerechtsdeurwaarder ingeschakeld om mijn geld weer terug te halen.
Na drie weken kreeg ik de leukste brief ooit, die ik van een deurwaarder zal ontvangen. Daarin stond dat het hele schuldbedrag geïncasseerd is en dat het mij uiteindelijk maar €10,- kost. De rest van de incassokosten is verhaald op HO Wim Wensink. Kortom mijn schade is enorm beperkt, en Wim Wensink heeft het alleen maar geld gekost.
Ook ik ben in de mist gegaan via de webshop mypartsplace.nl
Bestelling van €391 gemaakt, netjes vooruit betaald aangezien ik uit België kom.
Na 1 maand had ik nog niets ontvangen, toen na ettelijke keren proberen toch die knul aan de telefoon gekregen. Meteen belofte dat het verzonden werd.
Kreeg inderdaad een pakje binnen 2 dagen later, was dolgelukkig tot ik het open deed.
40% was compleet...
Meteen terug telefoneren, je raad het al. Geen reactie meer.
Die gozert blokkeert gewoon iedere zijn nummer?
Dreigmails gezonden, belde hij opeens binnen de 20 minuten terug.
Kreeg een track & trace en de belofte dat het pakje vandaag op de post ging.
Weer 1 week gewacht en niets ontvangen, zelf contact opgenomen met PostNL.
Je raad het al : VALSE TRACK & TRACE
Zo heeft hij mij de afgelopen maand aan het lijntje gehouden met valse beloftes, nu pakt hij al 14 dagen mijn oproepen niet meer op.
Heb aangifte gedaan bij ConsuWijzer, maar wie heeft meer tips voor deze Belg die wilt dat dit zaakje rechtvaardig wordt afgehandeld?
Aangifte politie, helpt dit effectief?
Voor al degene die toch twijfelen, OPPASSEN met H.O Wim Wensink a.k.a mypartsplace.nl !!
Dank bij voorbaat.
Eerst even dat Mechashop is onderdeel van Kort Mechanisatie in Zwiggelte
En totaal niets met de site mypartsplace heeft te maken
Ook doen we ook nog wel via MPP met samenwerking Kramp voor onderdelen leveringen
We hopen u zo op de hoogte te stellen dat deze twee websites vrij staan van elkaar
Voor vragen mag u mij altijd mailen naar jankuper@kort.nl
Vr groet Jan Kuper
Kort Mechanisatie
My Parts partner is idd gestopt
Het is nu KOS wat staat voor Kramp online service en totaal niets heeft te maken met mypartsplace
We hopen met dit bericht wat onduidelijkheid weg te halen
Vr groet Jan Kuper
Even goed informatie zoeken voordat je hier een reactie plaatst mensen !!!!
Ook ik heb goede ervaring met, Kort mechanisatie en Jan Kuper.