Hallo
Mijn vader zag op internet een international 644 staan. We hebben er wel belang bij als hobby trekker.
Bij lees meer staat een link van de advertentie.
Nu wil ik graag van mensen horen die ervaring met dit trekker type hebben de voordelen en nadelen van deze trekker.
Ik hoop dat ik zo genoeg info eerst heb gegeven.
Groeten,
Jelmer
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
maar voor de rest zijn het wel goeie dingen hoor
en op die foto zag die dr ook best uit!
Best een fijne trekker. Heeft ook al dik 10000u op de klok staan. De voor/achteruit zit wel links bij mij naast de zetel, dus geen Agriomatic.
Qua "prestaties" voor 60pk valt die trekker wel mee denk ik, heb nooit op andere trekkers gereden van die pk-klasse. Maar echt doorbijten doet zo'n ding niet,maar ik ben nu eenmaal zo'n rode uit Beieren gewoon...
Verder best een goede trekker, weinig kosten aan, ook voor onderhoud enz. Kan ook niet veel kapot aan gaan, alles mechanisch enz. Het enige probleem bij die trekkers is de brandstofpomp, daar zijn geen stukken meer voor te krijgen. Het is soms hierdoor dat ze slecht starten, zeker in de winter. In de zomer valt het mee, dan heb je geen hulpmiddels nodig, buiten de dubbele mazout, maar denk dat dat bij elke Inter zowat is?
Voor hobbytrekker is dit zeker een goeie trekker. Als hij geen 4WD heeft, zeker geen nemen met voorlader of eventueel zelfs fronthef. De lagers durven er vooraan nogal snel doorliggen.
Iemand die ik ken heeft een 844 of 845 en die start stukken beter als de onze.
Andere voordelen aan de 644, als ik zo op marktplaats kijk, dat de aanschafprijs niet echt veel hoger ligt als een 423 / 624, terwijl die toch een stuk ouder zijn. Als er dan nog een comfort 2000 cabine op zit, zit je 's winters nog lekker warm.
Over het starten, als alles maar in orde is, valt dit op zich ook wel mee. Ook moet je weten hoe je hem moet starten (gloeien, stopknop half uittrekken enzo). Des noods een grotere accu en of een 9 v startmotor erop.
Nog even een andere vraagje, zit er een standaard stuurbekrachting op 2 wd?
volgens mij zit er op elke inter met 2wd stuurbekrachtiging als er een 4cilinder motor inzit
want die zijn net weer wat zwaarder dan de 3cilinders tuurlijk want op onze 633 zit het niet maar de 745xl heeft het wel