Hallo. kan iemand mij vertellen hoe ik het verschil kan zien tussen een 1300 en een 1300s zonder een type plaatje?
een stickertje met super er op is natuurlijk zo geplakt, en ik wil graag zeker weten dat ik met een super te maken heb
gr robin
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Misschien een idee om voor de waterrem te zetten?
dat hoeft niet altijd, in de meeste gevallen wel.
maar de zegeltjes kunnen er door de tijd heen af gaan door schoon spuiten en doorslijten-trillen.
en ik weet niet of dat mogelijk is maar als je de pomp laat reviseren dat ze de pomp iets open zetten voor je ???
Maar kun je het ook zien an de cabine ? Dat die met witte spadborden een 1300 is en met orange een super?
maar was een reactie op Deutz-5006. dat in de meeste gevallen (bijna altijd) het klopt als de loodjes er aan zitten maar heel soms niet.
maar dan weet je idd nog niet het verschil tussen een gewone 1300 en een 1300 super.
Standaard maakt de FIAT-1300 2.100 motortoeren en de 1300S 2.390.
Ook zou volgens de Konedatagegevens de FIAT 1300S aanzienlijk langzamer rijden en (standaard) geen wegafhankelijk aftakastoerentalkeuze hebben.
De stuurinrichting zou bij de 1300 bekrachtiging hebben en bij de 1300S volledig hydrostatisch zijn.
Zoek de verschillen:
konedata.net/Traktorit/fiat850.htm/
Om een vb te geven: Een Lamborghini 704(70pk) en 804(80pk) hebben dezelfde motor en brandstofpomp maar de 804 heeft een motoroliekoeler en de 704 niet.
maar ditis een 1300 dt super waar staat de DT voor?
marktplaats.nl/a/zakelijke-goederen/…
Het verschil zit hem ook in het soort regelaar die bij de brandstofpomp gebruikt wordt. Bij de Fiat 1300dt super kwamen 2 types regelaars voor o.a. de RQV en RPV regelaar, bij de 1300dt werd maar 1 type regelaar gebruikt...
Zit er een verschil in de motor tussen beide in verband met oliesproeiers en dergelijke?
Hebben deze motoren zuigerbodemkoeling?
Fiat 1300 chassistype: 651.100
Fiat 1300 (Frans)chassistype: 651.100.01
Fiat 1300DT chassistype: 651.107
Fiat 1300DT (Frans) chassistype: 651.107.01
Fiat 1300DT (Duits) chassistype: 651.107.02
Fiat 1300 super chassistype: 651.500.000
Fiat 1300 super (Frans)chassistype: 651.500.000
Fiat 1300 super (Duits)chassistype: 651.500.000
Fiat 1300DT super chassistype: 651.507.000
Fiat 1300DT super (Frans) chassistype: 651.507.000
Fiat 1300DT super (Duits) chassistype: 651.507.000
Het chassistype kan je terugvinden bij het chassisnummer
Ja bestaat dit systeem niet bij fiat misschien?
We leren bij
Deutz 130-06 hebben ook zuigersproeiers.
Weer iets bijgeleerd se