Beste TF'ers,
Ik ben op zoek naar een D50 of D55(05) om op te knappen.
Diegene die op de Belgische verkoopsites staan heb ik al reeds allemaal gezien. Sommige hebben gereageerd, anderen reageren helemaal niet, zelfs niet als je ze telefoneert.
Plaatwerk moet hard zijn en liefs zo compleet mogelijk ook.
Hoe lachwekkend het ook mag klinken, ik wil er wel een prijs voor geven, maar de maximum is 2000€ Als hij in betere staat is, dan wil ik wel omhoog gaan. Prijs marktconform dus
Weten jullie, of hebben jullie zoiets staan, mag je het altijd laten weten.
Hartelijk dank
Johan
Wil je reageren op deze advertentie?
Als je je aanmeld voor deze website kun je heel eenvoudig een persoonlijk bericht sturen naar de plaatser van deze advertentie (JohanFannes).
Lid worden is gratis, wij spammen niet en verstrekken je gegevens niet aan derden.
Meld je hier aan
Laatste
Reacties
Misschien staat hier nog wel wat voor jou tussen.
tractors-and-machinery.com/site_display_content.ph…
D40, D30 zijn bijna identiek, maar die missen net het vermogen dat ik zou willen.
Ik weet dat de 3 series ik hier opnoem net iets moeilijker te vinden zijn en net dat tikkeltje extra power hebben. Het is ook zo dat ik wil meedoen aan oldtimer meetings en dan is zo een D50 55(05) net iets unieker dan zo een lagere D-serie. Ook al zijn of hebben die dezelfde uitstraling.
een 5505 heb je eigenlijk nooit voor dat geld wat jij noemt omdat die "speciaal "zijn. hebben een trillings vrij stuur en gedempte platen waar de voeten op staan. zeer aparte trekker in de 05 serie van deutz. maar succes met zoeken.
vandijkheavyequipment.com/nl/deutz/…
Van Dijk weet ook wel van prijs vind ik..
Maar banden achteraan zijn al te vervangen, helemaal gescheurd in de flank. De banden vooraan zijn 2 verschillende lijkt mij, de één is groter dan de andere. Dus al 4 banden meteen te vernieuwen. Plus anderzijds ook nog een probleem met de PTO. Kan groot zijn, maar kan ook klein zijn. Plus de prijs is wat aan de hoge kant voor de toestand.
Hij is een mogelijkheid dat wel.
Maar nu is hij wel van een D50 naar D55 veranderd in zijn tekst en hoofding, telefoonnummer is veranderd sinds vandaag ... louche type precies.
[url]2dehands.be/landbouw-tuinbouw/akkerbouw/…]
zelf typ ik de telefoon nummers en of de naam wel eens in op google als er dan iets apparts in beeld komt met gezocht of opgelicht dan blijf ik er af.
10006A overlaten komen uit België die zou technisch 100% zijn, prijs was niet te hoog vandaar dat ik hem zo omgezien heb laten komen en ik zelf heelveel maken kan kwa aandrijvingen en zo maar als dat 100% goed is lopen er in België barrels van trekkers op de weg. En die 10006A van mij kwam ook nog eens bij een Deutz dealer weg dus....... Dan mag je wel aannemen dat wat ze zeggen ook waar is, nou niet dus
even gedaan wat u zij
is volgens mij wel een bedrijf
DE SMEDT Fredy Petrus Jozef
Dendermondsesteenweg 122
2870 Puurs
Telefoon: 03 8894706
De vorige telefoonnummer was 03 8868215 op zijn profiel. Als je dat opzocht, kwam je uit op nummer 120 op de Dendermondsesteenweg. Zijn een stuk of 4-5 namen dat er dan bij kwamen te staan. Allemaal "de smedt"
@goeiedag eem Ben vandaag nog gaan kijken naar een D55 die op vlak van carrosserie nog 70% was. Alles hard, alleen hier en daar wat roest en blutsen. De prijs zat onder de 1500€ Wat je zegt klopt wel, als je een revisie moet laten doen, dan kost het je een bom geld. Maar als je een trekker van het eerste tot het laatste vijsje/boutje uit elkaar haalt en terug opmaakt, dan kost het altijd wel geld. Hij ziet er op dit moment als een hoop schroot uit, maar dat komt wel in orde. Plus, wat is geld eigenlijk ... Morgen kan je er misschien niet meer zijn en meenemen in je kist kan je niet helaas. Een droom mag al eens iets kosten
Maar daar kan ik niet echt van genieten, want iemand anders heeft al het werk voor me gedaan.
Als ik eerlijk ben, kan ik wel zeggen dat ik zoiets nog nooit eerder gedaan heb. Maar zal wel lukken ... Ik reken op een jaar en half. Dus zal hier nog wel een tijdje rondhangen vermoed ik Heb wel ervaring met mechaniek en elektriciteit, want moest dit niet zijn zou ik er nooit aan starten.