Beste IHC fans, ik heb eens een vraag hoe kun je zien of een IH423 en IH633 en IH645 duitse trekkers (van neuss!) of frans of engels zijn buiten de papieren in te kijken? en nog iets: de zogenaamde golden 5 milionen schlepper IH423 die ik in men bezit heb wat houd dit eigelijk allemaal in buiten de zoveelste te zijn?
(als jullie willen foto's kunnen volgen )
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 423 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
De 633 kan in Neuss zijn gebouwd en volgensmij ook in St. Disier (Fr). Dan moet er 633SA op de motorkap staan als hij fransoos is.
En de 645 is in frankrijk gebouwd volgensmij.
Heb je dat wel goed afgelezen? :?
1.023 uren (vele trekkers draaien dat per jaar) in ruim 40 jaar is zeer weinig. Bovendien is dan niet aannemelijk dat zuigerveren versleten zouden zijn.
Dat is ook zo. Of de kabel kan ook knappen.
vastgereden.nl/mediabase/image/…