Ik heb effe een vraagje.
Wij hebben sinds kort een international 844 uit 1974
nu kijk ik op internet en zie alleen 844 s en sa.
waar zij de echte 844 gebleven?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
844: 5669 stuks
844s: 20158 stuks.
a betekend idd alrad maar staat meestal niet op de stikker. De 844 is tot 1985 in rood creme kleur gemaakt (laatste paar jaar met xl cabine) de 845(xl) was de franse versie van de 844(xl)
844s: d268 motor (lange slag)
Maar het punt is van de 844s zijn er 4 keer zoveel gemaakt maar staan er 30 keer zoveel tekoop of zo op internet.
Heb dit jaar op het HMT festifal gekeken maar alles wat daar stond had serienummer 260 en dat is een s terwijl een 844 serienummer 250 heeft.
Zijn deze tractoren al allemaal naar de sloop of gewoon zo goed dat niemand ze weg doet?
Ik denk dat het type I.H.-844 (zonder S) destijds nieuw niet in Nederland geïmporteerd werd (Of slechts 1 jaar, 1974, totdat het type 844S uitkwam).
De 'slechts' 75 p.k. 844 vormde een ongunstig gat tussen de I.H.-744 van 70 p.k. en de I.H.-946 van 90 p.k..
De echte 844 zijn er denk ik vooral meer in duitsland.
844 ers zijn er toch wel, vdweek nog een op de stoep gehad
De D246 motoren hebben "medium" slag boring van 100 en een slag van 128,5 de D239 motoren hebben dezelfde slag alleen een boring van 98,4 de D268 motoren (844s) hebben een slag van 139,7 en een boring van 100. Deze laatste zijn de sterkste 4cilinder motoren onder de inters ????
Zijn deze tractoren al allemaal n
de 845XL werd ook in Engeland gebouwd.