International 423 - ontluchten van de brandstofpomp
Hallo ik heb vandaag de olie filter en de diesel filters vervangen van mijn 423. Was wel echt nodig olie wat pik zwart wat eruit kwam nwe olie erin en goed was het. Alleen bij de diesel filters wist ik dat ze ontlucht moesten worden maar in het eerste geval brak het ontluchtings nippel af. Heb ik er een nieuwe op gezet en toen leek me alles goed maar toch start hij heel moeilijk en als hij start loopt hij eerst heel zachtjes stationair en dan gewoon dan start hij ook gewoon goed rijden gaat ook goed maar dan alleen als je een keer gas goed induwt blijft hij hard lopen en af en toe uit het niets vol gas. En dan slaat hij af kun je hem weer starten en dan begint het weer overnieuw. hebben we al eens eerder gehad maar ik weet niet meer hoe dat opgelost is. hoe of wat kan ik dit oplossen?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 423 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Alsermeerleestekensstaansnapjijhetdanwel?????
Ontluchten beginnen bij het filter, dan de onderste ontluchter bij de pomp, daarna de bovenste en dan verder met alle verstuiverleidingen zorgen dat daar volle straal diesel komt. zo zou het moeten lukken.
B.T.W.: Op de foto (nr47) 'slechts' 1 ontluchtschroefje op de brandstofpomp!
[url]vieilles.soupapes.free.fr/mc_cormick_international…]
P.S.: Dus in volgorde van doorstromen, beide filters ontluchte en dan de brandstofpomp.
Je klachten zijn typerend voor lucht in het brandstosysteem en/of slechte doorstroming. Als het ontluchten niet helpt zou het tankkraantje verstopt kunnen zitten met vuil.
Zal het vuil zich niet binnen korte tijd weer in/voor het kraantje verzamelen? (Ofwel: matig goede tip).
Daarnaast bestaat de kans dat er te veel druk op het filter/filterhouder wordt gezet.
Dat weet ik niet jij reageert dat mensen het niet zouden begrijpen, dus mijn vraag is of jij het wel snapt en andere mensen niet >>>>>>>>>>>>
Dan was je reactie dus zinloos.
Dit is niet meer te redden.