Hallo,
ik ben voor school een sectorwerkstuk aan het maken, ik houd mijn onderwerp over het verschil in de efficientie van een nieuwe en een oude trekker, ik ga een oude trekker vergelijken met een nieuwe. hierbij heb ik de nieuwprijs nodig van een deutz d5006. dit is niet meer na te gaan via internet. het zou mooi zijn als iemand dat weet. het gaat om een deutz d5006 (suld).
groet.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Als ik zo vandaag de dag de prijzen voor die trekkertjes bekijk, zijn ze in die grofweg 40 jaar nog niet zoveel in waarde gezakt
Dat is met een 1455 ook zo haha, en Lanz Bulldogs helemaal 8O
Schluter nog meer
Meer dan Lanz nog?
Guldens? Duitse marken? Euro's?
[Marc102] Prijzen van vroeger (Nou ja, +/_ 30 à 40 jaar geleden): "Normale" westerse merken: F 500 à 750,-/p.k (guldens hè), Oost-Europese: F 250 à 300,- (gulden) per p.k. en Fendt F 1.000,-
Dan is Fendt ook 1:1 overgestapt op euro's denk
Ik weet niet wat een lanz kost? Maar ik zag schluters voorbij komen 1 van 120000,- en ook een super trac van 150000,-
Hangt er bijvoorbeeld een 1 rotor hark achter een trekker van 100 pk, in dat geval was is het efficiënter om die hark achter een oude 5006 te hangen.
Dat is te bidden van wel, plus dat je met een 160 pk wel kunt harken maar met een 50 pk niet kunt ploegen met een 3 schaar..
Lanz ook al bedragen van tegen de €100.000, dat gaat echt nergens meer over.. Koop dan een Fendt hahaha
Ja maar vergelijk je dan geen appels met peren?
@weurding in 1968 was er geen 5206
klopt was een 5506 uit 69. hebben we later over gespoten en er 6206 van gemaakt zodoende kwam ik verkeerd aanzetten met een 5206. dat zijn 3 cyl en de 5506 was een 4 cylinder
deed een dealer hier in het noorden ook, verkocht ze ook een paar jaar jonger