De trekkers van Lovol worden wereldwijd verkocht. In de Benelux kennen we deze onder de naam Eurotrac, geïmporteerd door P. de Heus en Zonen Greup B.V. Vanaf 2016 wordt het productprogramma uitgebreid met de introductie van de Lovol TB 504-III. Een trekker van 50 pk, voorzien van enige luxe.
Deze compacttractoren zijn volgens de dealer geschikt voor de paardenhouderij, groenvoorziening, fruitteelt en grondbezitters. Deze trekkers worden in China geproduceerd door Lovol Heavy Industries. Vanaf 2016 zal het productprogramma in de Benelux worden verbreedt met introductie van de vernieuwde TB serie. Het eerste model is de 50 pk TB 504-III, die wordt vermarkt in een nieuw jasje onder de naam Lovol.
Kost zo'n ding nou?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ik moet nog zien hoever deze merken het gaan schoppen in Europa, merken die hier bekend zijn en een (echt) dealernetwerk hebben kunnen wellicht wat groeien. Maar in dit soort nieuwkomers zie ik weinig, vaak zijn ze qua prijs niet scherp genoeg en kiest men toch liever voor een (hier) bekender merk. Maar wie weet laten ze mij verrassen.
Ik heb er toch mijn twijfels over .
Zo iets ? Qua prijs ?
nettikone.com/en/foton-lovol/…
of rechtstreeks importeren.
alibaba.com/trade/search/…
Kijk maar eens naar de automarkt en de Koreaanse merken. 25 jaar geleden wou je nog niet dood gevonden worden in bijvoorbeeld een Hyundai Pony. Tegenwoordig maakt Hyundai gewoon goede en mooie auto's.
Grondverzetmachines van Koreaanse makelij zijn ook al jaren goed spul.
Denk toch dat er bij die voormalig communisten nog altijd vooral rotzooi wegkomt, ze hebben gewoon niet de mentaliteit zoals de Japanners om echt het beste van het beste te willen produceren, vooral massa=kassa. Zuid Korea maakt best goede spullen, maar die zijn ook altijd door het westen en Japan gesteund en daar zitten ook westerse bedrijven.
Zuid Korea kan wel door Japan en het westen gesteund zijn en nooit communistisch geweest zijn, maar de eerst Hyundai Pony die ik al eerder aanhaalde, was niet veel bijzonders. Of de eerste Deawoo die hier leverbaar was, dat was een gemoderniseerde E Kadett. De E Kadett was in Europa al van de markt.
trekkerweb.nl/artikel/2015/…