Hallo.
De injector van mij internationaal 453 krijg ik niet dicht. Heb al heel vaak nieuwe koperen ringen in gelegd maar hij blijft lekker.
Het komt niet van het aanvoer slangetje.Maar echt van onder. Wat moet ik nou doen om hem toch dicht te krijgen
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 453 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Schone diesel. Want heb heel me tractor gereviseerd en de injectors eruit gehad
Geen drab: Dan zal het niet lekken langs het (vernieuwde? ) 'brandplaatje'.
Is deze verstuiver getest, ofwel los geweest om de nozzle te vernieuwen?
Maar volgens mij hebben deze houders geen tussenblokje dus zul je aan een complete nieuwe verstuiver toe zijn. Of je revisiebedrijf moet hem nog kunnen vlakken.
Mocht er toch een tussenblokje tussen zitten kan dit vervangen worden en dan is de lekkage over.
Ik had dus de nozzle vervangen. Maar normaal zit er geen brandplaatje. Maar omdat dat busje waar hij in zit van koper is, dicht dat maar een keer af. Als je de verstuivers eruit haalt dicht het niet meer af. Dus daarom brandplaatjes er onder gelegd.
Ik had dus de nozzle vervangen. Maar normaal zit er geen brandplaatje. Maar omdat dat busje waar hij in zit van koper is, dicht dat maar een keer af. Als je de verstuivers eruit haalt dicht het niet meer af. Dus daarom brandplaatjes er onder gelegd.
Mooi dat je dat zelf kan, maar heb je de druk ook opnieuw afgesteld?
Ik geloof dat we de oorzaak van de lekkage ontdekt hebben: veel te hoge inspuitdruk. Afstellen op een verstuivertester.
P.S.: Motor vanaf nu niet weer starten A.U.B.!
Tel er maar op dat hij tussen de nozzle en de verstuiverhouder lekt.
Die koperen bussen dichten heus wel vaker dan een keer af.
Breng de verstuivers maar weg naar een bedrijf die ze op druk af kan stellen en de verstuiverhouder vlakt.