International

Beste iedereen,

ik heb een vraag over een international 744
ik heb de vraag zijn de motoren van een international 744 goed en vooral zijn ze sterk
en gaan ze lang mee ? en wat zijn de meest voorkomende problemen van dat type alvast bedankt!

Deel dit topic

Reacties

1056xlacase
@roy25798 Zijn prima motoren die D239 mankeert normaal weinig aan een enkeling wil wel eens slecht starten 's winters, verder zijn best sterk maar als je de echte "interpower" zoekt kwa vasthouden moet je toch voor de 844-s gaan met het D268 blok die hebben een nog langere slag.
Fast Eddy
Zijn goede motoren nooit geen problemen mee gehad.Die van een 844 heeft een iets langere slag. Die zijn iets taaier
ErDee
Uhh.... of ze goed zijn. Waarom denk je dat international zo geliefd is?
Fast Eddy
@1056xlacase

Je was me net voor. 😄
1056xlacase
@Fast Eddy zie t haha ja maar je moet dan de 844-s hebben de 844 heeft ook gewoon een D239 blok
ErDee
@1056xlacase uhh nee?
roy25798
Kan je met een 744 goed trekker trekken of zijn ze daar niet sterk genoeg voor?
1056xlacase
@ErDee sorry bedoelde de D246 nu je t zegt 😄
ErDee
@roy25798 waarom de fuck zou je een trekker gaan kopen voor die ene keer voor de lol in het jaar aan zo`n sleepwagen te knopen? er staat echt niemand te kijken wouw die inter doet het wel goed zeg
SJB533
Quote @1056xlacase:
en enkeling wil wel eens slecht starten 's winters

Dat is een kwestie van het spul op orde hebben!
1056xlacase
@SJB533 Klopt normaal slaan ze wel aan heb wel eens een 9V anker in de startmotor laten zetten dan slaat die sowieso al wel vlotter aan.
roy25798
@ErDee ik gebruik heb ook gewoon voor het werk enz alleen ik wil een keer mee doen daarom die vraag iedereen zecht dat ze super goed zijn met trekkertrek
1056xlacase
@roy25798 Als je hem toch puur voor de trekkertrek koopt was ik voor de 844-s gegaan
SJB533
Quote @1056xlacase:
heb wel eens een 9V anker in de startmotor laten zetten dan slaat die sowieso al wel vlotter aan.
Is eigenlijk niet meer, dan het gevolg wijzigen 😉 Oorzaak ligt doorgaans in het elektrisch systeem (accu, dynamo) en/of de startprocedure 😉
ErDee
@1056xlacase nou zoals ik zeg er staat dus echt niemand te kijken die zegt wouw die doet het goed, hoogsten verschil te zien als je een 644 en een 844-S in dezelfde klasse hebt. maar dan zal de 844-S waarschijnlijk in de 4,5 ton rijden en de 644 in de 3,5 ton.

ik vind het allemaal maar dom gezever dat trekker kopen voor trekkertrek. koop gewoon iets wat je bevalt en of t nou een 523 of een 844 of wat dan ook is. rijden en trekken doen ze allemaal.
Fast Eddy
@1056xlacase

De eerste 844 hebben een D-246 motor erin liggen.
1056xlacase
@ErDee das inderdaad zo hier in de buurt doen ook wel 844-s in de 5.5 ton nog mee voor de prijzen maar ligt er ook aan wat en welke klasse hij wil, dat laatste wat je zegt is idd zo je kunt beter iets kopen dat je goed bevalt in de eerste plaats
1056xlacase
@Fast Eddy zou kunnen ik meende dat ze het allemaal hadden
echte844
Ik heb nog nooit een 844 of 844s gezien met stuur bekrachtiging bij mijn weten zijn ze alleen met voledig hydraulische besturing geleverd.
Ik zelf heb een 844 uit 74 Ik dacht een 844 s gekocht te hebben omdat deze stikkers er op zaten maar na wat onderzoek bleek het een 844 te zijn. voor mij maar half zo erg omdat ik het vermogen aan de aftakas nodig heb.
als ik het goed heb heeft een 844 75pk en 228 nm koppel en een 844s 82pk en 285 nm koppel dus is onderin een stuk taaier
ErDee
@echte844 dat is toch hetzelfde, iedereen noemt dat stuurbekrachtiging. behalve die nader hand opgebouwde setjes met zo`n cillinder naast de trekker dat is inderdaad niet volledig hydraulisch maar het mechanische systeem bekrachtigd.
844 en 844-S hebben standaard hydraulische besturing en vloeistof remmen. Verschil tussen de 844 en de 844-S is de motor, ze hadden de 844-S ook 944 kunnen noemen, maar om de een of andere reden niet gedaan (denk omdat ze dan te ver afweken van de pk`s-in-het-type theorie, al klopt die bij de 33 serie ook niet). en ze hebben de langere wielbasis ten op zichte van 554 644 744.
SJB533
Quote @ErDee:
behalve die nader hand opgebouwde setjes met zo`n cillinder naast de trekker dat is inderdaad niet volledig hydraulisch maar het mechanische systeem bekrachtigd.
Dat is idd stuurbekrachtiging. De variant met een stuurwiel en daaronder geen stangenstelsel heet voor zover ik weet hydrostatische besturing.
echte844
Ja SJB533
Laten we a.u.b. alles bij de goede naam noemen anders weten we straks niet meer waar het omgaat.
is een trekker een landbouw werktuig of een jongetje van 16???
Tijmenscania
Heb je er een gezien?
Tijmenscania
Heb je er een gezien?

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
24
DEELNEMERS
7
WEERGAVES
3