International 844 S - motor goed of slecht
14 dagen geleden naar prachtige IH 844 S gaan kijken. Geen oliespetters uit olievuldop noch dampen , geen oliespetters uit oliestift noch dampen , geen abnormale dampen uit uitlaat , ... Besluit was dus dat motor geen carterdruk heeft. Vandaag opnieuw gaan kijken en nu blijken er wel oliespetters uit oliestift te komen doch geen dampen en uit de olievuldop ook geen oliespetters noch dampen. Ook geen abnormale dampen uit uitlaat. Verkoper stelt andere olie op machine te hebben gedaan 10W40 van Kroon. Sindsdien spetters uit oliestift. Is dit normaal voor deze machine ? Zou olie te dun zijn ? Graag jullie gewaardeerde mening hieromtrentTractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 844 S en hebben de trefwoorden olie , motor en carterdruk geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
- Machines ›
- International ›
- 844 S ›
- Vragen
International 844 S
Er zijn tientallen leden die ervaring blijken te hebben met de International 844 S.
79
163.750
194
Laatste
Reacties
Start ie wel gelijk? Ook als ie koud is?
waarschijnlijk nu iets meer olie dr in, waardoor de krukas de olie op doet spatten?????
Het KROON-olie advies is overigens 10 W 30, 10 W 40 of 20 W 20 (singlegrade)
Als je iemands naam noemt, kun je die het beste noemen middels het gele ballonetje achter een naam of door @tinus tussen blokhaken [ ] te zetten. Dan krijgt die persoon namelijk een notificatie via het rode vierkantje rechtsboven.
Volgende keer gaan we dat doen , bedankt voor de opmerking !!
Het zou gaan om Kroon olie 10 W 40 Torsynth - lege bussen zien staan !!
Met 'oliestift' bedoelen we inderdaad 'oliepeilstok' !
Middelbeers !
Maar wij zijn eerst hé !
Enne, hoeveel uur staat erop? Ik zou hem ook wel kopen waarschijnlijk!
Ik heb ook dikwijls van die mensen gezien in de garage die dachten dat ze het allemaal beter wisten. Zo waren er ook mensen die de olievuldop open deden om te zien of hij niet spatte. Kijken of er geen druk op het koelvloeistof circuit kwam als de motor warm werd, enz enz ...
Het kan inderdaad zijn dat er wat minder olie inzat voor zijn beurt, waardoor er nu een halve liter meer inzit als tegen de eerste keer dat je hebt gekeken. Een halve liter kan soms al een wereld van verschil maken.
Met een occasie weet je uiteindelijk nooit 100%. Hij kan nog vele tientallen jaren meegaan, maar kan ook na een week stuk gaan. Ook al heeft de verkoper de beste bedoelingen, hij krijgt altijd de schuld dan.
Je kan het nooit uitsluiten, maar ik zou hem ook kopen ... Zeker met dat aantal uren dat hij heeft, lijkt er mij niet echt iets mis te gaan. Het is een international, ging weinig mis mee.
Hoezo hebben jullie eigenlijk de Davids de deur uitgezet?
Dat is pittig! Wat voor types had je dan?
Verder betrouwbare trekkers?