Ik zou graag wat pks extra hebben en wil de mazoutpomp opendraaien, het is een 4 cil lijnpomp van bosh
Kan iemant me helpen?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz D40U ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ps: je hebt al meer pk, want er steekt al een 4 cilinder in. Dus tegen een originele D40 heb je al meer pk's
Veel meer bij deze pompen
Dat klepje met 4 bouten van sleutel 10. Daarachter zit een moer (sleutel 10) met daarin schroefdraad met een gleuf op de kop. Schroevendraaier erin en dan dat moertje losdraaien, vervolgens dat schroefdraad indraaien en de moer weer vast zetten. Klep weer monteren en gaan!
Ik kan het op deze foto's slecht zien, omdat ze zo donker zijn maar volgens mij is het die onderste foto, dat vierkante klepje.
Je moet (als je wil) even de uitleg lezen bij deze foto, dan wordt het wel duidelijk! Als je vragen hebt hoor ik het graag: #left
Je kan hem wel ff starten zonder klepje, als bij jou de gaskabelsteun er niet aan zit is het 1 minuut werk om hem los en vast te maken. Hoeft geen olie in, komt wellicht wel een klein beetje uit!
Laat je wel ff weten wat het resultaat is?
Nee want nu heb je hem juist minder diesel gegeven.. Je moet het schroefdraad indraaien, die wordt dus "korter" begin maar is met 2 volle rondjes!
ahzo vond al dat hij soms ook een slagje oversloeg.. en za
kan ik deze verdraaien terwijl de motor draait?
Beter van niet
Meer brandstof is meer pk's en warmte.
ff een poosje goed belasten en kijken wat je temperatuur doet
als je het exact wilt weten zou je de trekker voor een vermogens tester moeten zetten.
Zoals genoemd, niet draaiend doen is ook een kleine moeite
Het is een kale 4 cilinder toch? Pk of 10-20 denk ik!
De Valmet wordt met 130 pk ipv 100 geen graad warmer tijdens het spitten of kopeg zaaien
Nou ik krijg er met een 4 cilinder turbo 60 pk op de aftakas (!) bij, dus jij zonder turbo 10-20 pk schat ik!
Ja hoor schrok er zelf van de trekker trekt veel sneller op en rookt ook duidelijk meer dan vooraf denk toch dat het met 10 á 15 pk bijgekomen is