John Deere 1640 - welke cabine?
Welke soorten cabines kon je verkrijgen op een john deere 1640?TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere 1640 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
- Machines ›
- John Deere ›
- 1640 ›
- Vragen
25
9
338
John Deere 1640
Er zijn tientallen leden die ervaring blijken te hebben met de John Deere 1640.
86
214.495
61
Laatste
Reacties
Dat zijn dan de cabines af fabriek waarbij de VCE was de voorloper van de SG2 en MC1, waarbij de laatste een stuk voordeliger en soberder was.
MC1 cabine was de standaard cabine op de 50 series 3 en 4 cilinder modellen.
De SG2 was er ook in een extra lage uitvoering.
De SG2 is uitgevoerd geweest met zijschakeling en de poken tussen de benen.
MC1 zat op de 50-serie, niet op de 40-serie, toch
Google maar eens op afbeeldingen van de JD1640
Dan zie je de MC1 cabine ook voorbij komen. Ik neem
aan dat dat in de laatste productie jaren was. 1985/1986
naar mijn weten vanaf de 50 serie.
wel had je inderdaad ook sg2 cabine's met middenschakeling.
Waren ook op de 40 serie
en die cabine gelijkt goed op een vce maar is geen vce volgens de landbouwer zou het een opu cabine zijn
en die cabine gelijkt goed op een vce maar is geen vce volgens de landbouwer zou het een opu cabine zijn
en die cabine gelijkt goed op een vce maar is geen vce volgens de landbouwer zou het een opu cabine zijn
John deere heeft de vce cabines toen uit denemarken ingekocht.Die evenals voor deutz cabines mAAKTE
Alhoewel de oude WHITE's ook al uitgevoerd waren met zoiets model van een cabine.Alleen hadden deze wat vierkanter uiterlijkk.en de sg2 een gebogen .
Je kan ook een trekker sloper hier in nederland of belgie vragen.Die zal je wel aan onderdelen kunnen helpen/of wegwijs maken waar je moet zijn.
Nadeel vce is meer geluid ,moeilijke instap,en verschrikkelijk klapperende zijramen.Want deze kunnen schuiven.
De sg2 cabine is gewoon een éénmanscabine .Een bijrijder kan niet fatsoenlijk ernaast zitten.
Nadeel : als de roest doorkomt ,dan is er geen keren aan.Want ze rotten uit de voorraamrubbers weg.
Geef mij maar de techcenter cabine.Tot nu toe prettig vertoeven.
En vroeger was het zó ,dat als je een hokje op je trekker had ,dan was je de koning te rijk,want je werd beschermd tegen weer en wind.
Veiligheid Constructie Eenheid
Fahrer Sicherheits Cabine
Operater Protection Unit