Zekering 1 van een John deere 6330 powerquad knalt er steeds uit. In de gebruikershandleiding staat dat die zekering voor het contactslot staat. Soms blijft de zekering heel, maar schud je de cabine licht of start je de motor, dan vliegt de zekering direct kapot.
Hebben de complete zichtbare bedrading voor, onder en in de cabine nagekeken, maar zijn geen beschadigde plekken te vinden.
Zijn hier toevallig John deere mensen die zoiets ook een keer gehad hebben? Misschien is het wel iets heel kleins waar we overheen kijken.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere 6330 Premium ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Hij maakt sluiting.ik zou dan niet zelf gaan priegelen maar naar de dealer gaan
In het command center staat niks, want als de zekering eruit ligt dan is alles uit.
Heb de trekker zelf niet gerepareerd en weet ook niet exact wat het probleem was.
Wat gebeurt er precies? Alleen op contact zetten gaat goed en pas als je wil starten de zekering eruit? En dan is alle stroom weg?
Contactslot defect?
schema er bij en met name kijken wat er wordt aangestuurd bij het starten
Jawel, als het maar heel af en toe gebeurt is veel vervelender, dan kun je bijna niet zoeken.
Als de zekering er steeds uitvliegt wel
het kan nog wel slechter inderdaad
Heb cabine gekanteld en daar alle bedrading nagekeken, waren 2 slechte plekken maar geen kale draden. Zekeringkast los gemaakt en bedrading daar achter bekeken. Heet leek of hier iets zat omdat daarna de zekering heel bleef, maar er is geen draad te vinden die beschadigd is of iets. Wel zien we de kabelboom dicht langs het cabineframe lopen rechtsachter maar hebben nog niet kunnen zien of daar beschadigde draden zijn. Daar moeten we morgen eerst wat meer kapwerk weghalen.
Morgen krijgen we als het goed een schema van de desbetreffende zekering en kunnen we specifiek dingen gaan uitsluiten/ afkoppelen.
Er waren inderdaad 3 draden doorgeschuurd rechts achter bij de cabinestijl. Hier ligt een dikke kabelboom zonder enige bescherming strak tegen de ijzeren stijl aan van de cabine.