Hallo ik heb een paar vraagjes over een fendt 612 uit 1990.
Wij hebben laast een 612 gekeken en die kraakte in de versnelling 2, en in de 1 kon ik hem zo indruken zonder koppling, en de rest van de versnellingen begon de trekker langzaam te rijden. Maar zijn die 1 en 2 versleten of hoort dat zo.
En tussen het spatbort en de kabine is hij iets verot is dat ook normaal of is dat echt slecht onderhouden.
En hoeveel van die onder front gewichten kunnen eronder max.
alvast bedankt.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
die bij ons opt werk doen dat ook
en je kunt 7 onder gewichten onder je front kwijt.
Als de roest vorming het zelfde beeld geeft als veel voorkomt bij de 300 serie, valt de schade mee omdat er vaak niet meer rot is dan zichtbaar. Het rubber tussen cabine en spatbord werkt goed en voorkomt dat er vocht tussen beide komt.