International 733 - ACHTERSTE KRUKASKEERRING VERVANGEN
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 733 en hebben de trefwoorden krukaskeerring en achterste geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Laag oliedruk kan komen door:
- te laag motortoerental, waardoor te weinig opbrengst.
- versleten pomp, hierdoor teveel druk / opbrengstverlies
- te veel "verbruikers" waardoor de oliepomp niet voldoende op kan brengen. Hierdoor valt de druk weg.
Waarschijnlijk krukaslagering te ver ingesleten, waardoor meer ruimte tussen lagerblok en krukas. Smering van de olie kan makkelijker er tussen door, dus meer opbrengst nodig. Door de speling wordt het voor de kering ook moeilijk om hem dicht te houden.
Maar dit is een mogelijke reden.
Andere reden voor de lekkende kering, hij scheef gemonteerd of hij is niets verder of iets terug gemonteerd.
Loopvlak van de krukas waar de kering op afdicht, loopt namelijk in en is niet te vernieuwen. Hooguit af te draaien of een speedi-slave te monteren.
Wil je weten wat de kosten zijn van bepaalde onderdelen, stuur dan even een email naar: mccormickonderdelen@gmail.com of kijk op www.ihcparts.nl