International 624 - Start niet Alleen met startpiloot
Ik heb pas een international 624 agriomatic gekocht (stond al een tijdje stil) alleen hij start alleen maar met startpiloot. Gloeispiraal heb ik gecontroleerd doet het wel alleen niet via de orginele bedrading ik heb het geprobeerd met ee draad vanaf de accu direct op de Gloeispiraal (gloeide toen wel maar startt niet. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Met vriendelijke groet,
Kevin
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 624 en hebben de trefwoorden start niet en alleen startpiloot geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
startpiloot is sowieso rotzooi (die je niet nodig hebt). Weet je wel wat de start hulpmiddellen zijn op de trekker? zo te horen niet
sowieso moet de startmotor goed rond gaan anders kun je lang blijven klooien, dus zorgen dat accu bekabeling en startmotor goed zijn. Dan kun je nog de stopknop tot een aanslag uittrekken(die aanslag met een veertje erin, doortrekken is uitzetten) dan heb je de koudstart (normaal alleen bij kou nodig en niet bij normaal weer). Geef daarbij geen gas dat heeft geen nut.
Ik vrees dat hij draad versleten is.
Hij zal wel niet genoeg compressie hebben. Heb je hem ook wel eens aangetrokken? Gaat dan sneller rond en start dan makkelijker. Je startmotor kan te traag zijn.
Ik heb nog gehoord dat het luchtgaatje in het deksel van je dieseltank verstopt kan zitten. Hierdoor komt er onderdruk in de tank. Als je de motor uit zet zuigt dit de leidingen leeg en heb je in het begin geen brandstof in de leidingen om de motor te starten.
Rookt hij als hij zonder start piloot niet wil aanslaan? Kucht hij? Als je geen van beide hebt is het bijna zeker een brandstofprobleem. Anders kan het een nog een tekort aan diesel zijn of slechte accu of startmotor versleten (draait te traag) of motor versleten of slechte verstuivers (compressie te laag) of nog wat anders
Maar het kan zoals anderen hier omschrijven ook aan andere problemen liggen.