Illustratie van:

Case International 745 XL Plus - Krukas ingesleten door oliekeerring

Hallo iedereen

Mijn traktor lekte enorm veel olie aan de koppeling. We hebben alles gedemonteerd en stellen vast dat de keerring intakt is maar dat er een groef is uitgesleten in de krukas. Is dit een veel voorkomend probleem en wat kan ik best doen?

Deel dit topic

Reacties

jjthefrenchman
Speedy sleeve monteren, dit zorgt voor een nieuw glad oppervlak zonder groef. En daar een nieuwe keerling om.
jo845xl
Zoals jjthefrenchman al aangeeft , heeft bij mij ook gewerkt .

tractorfan.nl/topic/47708/

kramp.com/do/action/…
jan_case745
@jo845xl Dit is dus precies een meer voorkomend probleem?
jo845xl
@jan_case745 Yep , anders zouden ze geen speedi sleeve's uitgevonden hebben . 😄
jammermaarhelaas
Het is misschien zaak om te kijken of de standaard keerring wel over de hier passende speedy-sleeve past? Of er zo nodig een keerring met grotere inwendige diameter moet worden gebruikt?
jo845xl
@jammermaarhelaas Speedi sleeve is heel dun , dus dezelfde keerring gebruiken .
Schluterfan
Heb ik ook gedaan, werkt super!
jan_case745
Vandaag de speedi sleeve en oliekeerring gemonteerd. Nu hopen dat het lekken gedaan is.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Case International 745 XL Plus en hebben de trefwoorden oliekeerring en vliegwielzijde geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!