International 745 - Versnellingsbak in 2 splitsen 40 km uit voering
Wij hebben een losse versnellingsbak liggen van een 745 dit betreft er een met 40km gang en druksmering en 20% vertraging's bak. waarvan de pion as slecht is en het lager.
Nu wouden wij deze bak in tweeen spiltsen (voorste stuk met de 4 versnelling van het achterste stuk met de 20% en de groepen )maar dat wil tot nu toen nog niet echt lukken.
De versnelling's stangen en gaffels zijn al verwijderd + de druksmering en de as die naar voren loopt van de aftakas.
Hoe moeten wij nog verder gaan? Hebben wij iets over het hoofd gezien ? we kunnen de delen wel een stukje van elkaar af ligten maar dan lopen de tandwielen tegen de bak aan.
zijn hier mensen die deze bakken vaker los gehad hebben? graag hoor ik van u
met vriendelijke groeten rinie
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 745 en hebben de trefwoorden versnellingsbak , splitsen en 40 km geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Als je denkt dat je voldoende losgehaald hebt moet je het huis er schuin af halen van de tweede helft , dus vanonder moet deze zover mogelijk van het achterste huis loskomen en dan schuin naar boven verwijderen .
Goed zien wat en waar je losmaakt want om de pignon as te demonteren moeten ook de trompetten eraf en ook het differentieel eruit , as gaat er nl langs achter eruit .