International 844 S - vraagje over uitlaat luchtdicht maken

Heey

ik heb een 844s alleen nou zie je steeds overal roet zitten komt tussen de uitlaat en het uitlaat spruitstuk door is daar wat voor op heeft iemand een oplossing en wat is dat voor spul wat achter de strip zit waar international op staat zodat de sticker der nie af brand

alvast bedankt
johniePOWER

Reacties

cih1056xl
Zit het op de motorkap ook zegmaar?
Inter724
Hij bedoelt als je de pijp eraf haalt zit de hele hals en buis vol met roet denk ik. Hij knoeit dus tussen beiden..
steeksleutel
Gewoon slang klem om de uitlaat doen en als je dat niet wil moet je aan de onderkant van de uitlaat 4 sneetjes maken en dan slang klem er om
hewi hendriks
Bedoel je de zij plaat waar international op geplakt staat,, zit brandvrije pakking achter klingerit pakking
johniePOWER
Ik bedoel zeg maar dat als ie zwaar moet trekken dan begint ie te roken en komt het tussen bijden door en daardoor word alles met roet besmeert en ik wil hem spuiten maar is zonde want dat heb je zo weer en slangenklemwil niet want dan kun je de kap nooit weer open krijgen
IH-Kees
lekt hij ook tussen het spruitstuk en de bocht door ?
johniePOWER
Nee dat niet alleen tussen bijden zeg maar uitlaat ent spruitstuk waar je de pijp weer op zet zeg maar
Inter724
Kijk eerst maar eens of beiden wel mooi rond zijn. Of n nieuw buisje onder aan de uitlaat lassen (uit het zicht) Of spruitstukbuis iets afdraaien tot ie mooi rond is ofzo...maar dan kom je kleiner uit.
klontje
Ja of je smeert er vloeibare pakking tussen
RuudBorgijink
Bij de 844 is het zo dat de pijp eigenlijk los op het spruitstuk staat. Het is niet de bedoeling om dit vast te zetten met een slangenklem of een pakking ertussen, want de pijp moet er makkelijk af kunnen om de motorkap te openen. Als de speling te ruim is dan moet je dus een nieuw stukje buis aan de pijp lassen. Let erop dat deze lang genoeg is want er zitten 2 verdikkingen op het spruitstuk waar hij overheen moet vallen. Ook aan de onderkant een uitsparinkje maken zodat de pijp niet kan gaan klemmen en draaien in het werk.
GROENEDEERE
Het stuk pijp wat je over de spruitstuk schuift moet je in de lengte van de pijp 2 zaag snedes maken van ongeveer 5-7 cm schuif de pijp er op en klem het vast met een stevige pijpklem dan zal het niet zoveel meer lekke. smeer er geen uitlaatpakking kit tussen want dan krijg je de pijp je levens dagen er nooit af zonder geweld te gebruiken en verdere schade aam te richten
INTERSPLINTER
Wat is een klingerit pakking.ik heb een hekel als de sticker verbrand.hoe los ik dat probleem op met mijn 946.hoe hou je dat tegen een vraagje uitlaat probleem tussendoor.
« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!