Case International 745 XL - Turbo opbouwen?
Kan er een turbo op een 745XL uit 1986? en hoeveel pk's zou die dan uitkomen?? wat voor turbo moet er op, en nog meer informatie, alles is welkom.
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 745 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
wilt gaan kun je beter een zwaardere trekker kopen.
door een trekker op tevoeren word hij echt niet beter
ersatzteile-landtechnik.de/shops/ihc/…
of het gunstig is, is wat anders...
Het is zeer waarschijnlijk goedkoper(en beter) om een andere trekker aan te schaffen.
Een turbo maakt een 745 ook geen 856. 856 heeft dacht ik meer oliekoelbanen, en een zwaardere krukas...
verstuivers kleppen compressie allemaal leuk verhaal maar het hoeft niet...
Je moet weten wat je doet als je aan een motor werkt en zoals jij het beschrijft is t van mwah ff turbo dr op en gaan
Hetzelfde effect als: er hoor olie in de motor maar ach zonder gaat het ook wel.
Wel mooi dat er in de turbo versie een ander type zuigers zat, en een iets afwijkende cilinderkop
Ogenschijnlijk waren de onderdelen hetzelfde, alleen waren er ten behoeve van de warmte afvoer enkele (keramische) aanpassingen gedaan.
Dat doet een fabrikant niet als het weinig uitmaakt.
Een motor is dus wel om te bouwen, maar ik ben bang dat een zwaardere trekker kopen goedkoper is.
maar dan moet je je pomp ook anders afstellen anders is het mensels te arm
maar wat wil je er uit halen
maar enigste verschil tussen een 4 cilinder turbo en kale 4 cilinder is de cilinderkop
maar voor er verder rest is er geen verschil met die inters
ik heb voor m'n Fiat 1000 ook geen enkele aanpassing aan de motor gedaan en deze draait nu 150 pk.
Een turbo maakt een 745 ook geen 856. 856 heeft dacht ik meer oliekoelbanen, en een zwaardere krukas...
KHD: En dan hebben we het alleen nog maar over de motor. En dan de achterbrug, is die er op berekent? 10 pk extra kan al fataal zijn voor een achterbrug als die er niet op is berekent.
dan heb je meer aan 4wd en mooi rubber dan 15 pk meer.
steld opzich niet zo gek veel voor. met moet alleen oliedruk aftappen bij de oliefilter en een gat boren in de nokkenasdeksel om daar de retour voor de smeerolie van de turbo heen te laten. verder adviseer ik als je het goedkoop wil doen de kopbouten een slag vaster aan te hijsen en de pomp open draaien en gas erop.
niet te moelijk denken wij hebben het met zen 2en in 1 avondje gemaakt dus valt allemaal zat mee
gewoon een turbo met spruitstuk van een 856 nemen da past precies
745 is 72pk
856 is 88pk
856 heeft grotere koel inhoud,andere brandstofpomp,