Illustratie van:

Guldner G 50 - Startinstelling brandstofpomp, rook direct na het starten

Wie heeft er ervaring met het verhelpen van een dikke witte pluim direct na het starten van mijn Guldner G50? Cilinders zijn gehoond, nieuwe zuigrveren, nieuwe verstuivers.
Heeft iemand een idee?
Groet jan

Deel dit topic

Bijlages

(klik om te vergroten)

Guldner g50 met lijnpomp, bj 1965

Reacties

Wimsumar
Beste Porsche-Supper: Ik denk dat momenteel met name een koude motor de oorzaak is.

Rookvormen:

dieseldokter.nl/?page_id=507
guldnertraktor
Mogenlijk zijn de Klepgeleiders in de koppen niet vervangen , of de cilinderkoppen geheel niet gereviseerd , of cilinderbussen te ver uitgesleten , dat zuigerveren vervangen geen zin meer heeft . Zomaar een paar elementen die bijdragen aan rook. Bij starten rookt iedere diesel wel even !!

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Guldner G 50 en hebben de trefwoorden rook , roken , guldner , pluim , brandstofpomp , starten , ervaring en startinstelling geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
2
DEELNEMERS
2
WEERGAVES
209