Beste, Heb een fendt 106 ls turbomatik staan. Om de cardan in te schakelen of om van snelheid te wisselen zou ik de dubbele/hand koppeling moeten opspannen. Maar deze lijkt niet voldoende gespannen te staan om dit zonder geratel te doen. Ik zet dus steeds de tractor volledig stil en zet dan de cardan koppeling in de gewenste snelheid. Voor zwaardere toestellen maakt dat niet zo veel uit, de weerstand daarvan is vaak genoeg om in 'opgespannen' toestand van de koppeling niet te draaien. Maar voor lichte toestellen, zoals strooier, blijven deze dus draaien. Hoe kan ik deze koppeling verder opspannen of is hier meer aan de hand? Bijgevoegd nog een foto, dit lijkt me het enige punt waar je mogelijks iets kan aanpassen. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Beste leden, Enkele weken geleden topic over de lekkage van deze fendt 105s tussen bak moet er dus uit en verder kijken Zoals jullie weten ben ik bezig met een d4006 en heb nog veel meer te doen Vandaar dat ik geen tijd en geld in de fendt ga steken, Mocht iemand opzoek zijn naar onderdelen, of iemand kennen die interesse heeft hoor ik het graag!
Wat kost een motor revisie voor een fendt 310 farmer? Zit een zelfde motor is als een 509c, 510c. Onze Fendt 310 begint namelijk olie en koelvloeistof te verbruiken, vooral met zware werkzaamheden. Heeft ca 6000 uur gelopen.
Hallo. Ben met een Volvo 814 bezig deze heeft diverse lekages. Nu heb ik Trekker gesplit maar ben nog niet helemaal waar ik wezen moet. Misschien heeft iemand technische kennis over deze trekkers. Zou er graag mee in contact komen.
Woonplaats: appelscha Leeftijd: 36jr Laatst online: 1jr geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: