Hoi, afgelopen zaterdag heb ik meegedaan aan de trainingsdag trekkertrek. kwam rond de 50-60 meter. ik weet dat dit ook vooral een kwestie is van gewichtsverdeling, trekpunt, lucht in de bandjes en noem het maar op, maar vermogen lijk me ook wel belangrijk. nu heb ik voor de waterrem gestaan daar en daar kwam 50 pk uit, terwijl het mij lijkt dat zoon trekker minimaal tussen de 60-65 pk zou moeten hebben omdat ie ook zo op papier staat. Ik wil natuurlijk wel zoveel mogelijk uit mn trekker halen en daarom twijfel ik of ik nog wat aan de motor moet gaan aanpassen of niet. Wat zijn jullie meningen? bedankt.
Hallo allemaal Ik heb mijn inter voorzien van een nieuwe drukgroep en koppelingsplaten en alle lagers; toplager en druklagers. Ook de krukaskering is vervangen dit is nu 1.5 jaar geleden, trekker loopt af en toe eens voor de hobby maar na een tijdje rijden gaat de koppelingsplaat plakken en is het lastig om een versnelling in te schakelen bij stilstand, wat is de oorzaak hiervan, olie of vuil tussen de plaat en de drukgroep? En hoe kan ik oplossen dat de plaat niet meer plakt? Alvast bedankt
Hallo, ik ben bezig met het opknappen van een 383 zodat deze door de kenteken keuring kan komen. De vangmuil is versleten (de gaten van de trekpen zijn uitgelubberd). Is het mogelijk om dit te laten herstellen, of moet ik op zoek naar een nieuwe/andere? Helaas lijkt dit niet hetzelfde type als op https://www.mycnhistore.com/eu/nl/caseih/eu/tractors/agricultural/euaa01agr089under100hp/international-diesel-tractor-sn-001000-after/cn/7DCE6496-EFBE-E111-9FCE-005056875BD6 voor deze trekker wordt getoond. Zie foto's. Iemand enig idee?
Ik heb een vraag over een alternator en de aansluitingen. Op de alternator zitten 2 aansluitingen. B+ en D+. Nu op mijn schema zitten er meer aansluitingen op en een externe diode en een regelaar. Nu mijn vraag, heb ik die externe diode en regelaar nog nodig? Zitten die niet in deze alternator?
Hoi, Ik ben op zoek naar een goede achteruit rijcamera voor op de voermengwagen met de monitor in de trekker. Ik kan er niet wijs uit worden uit de vele keuze's. Weet iemand wat een goede camera en monitor is? Evt. met foto's. Ik wil er graag een met een helder en scherp beeld en nachtzicht. Groot beeld heeft ook de voorkeur. Alvast bedankt
Beste, Mn vader heeft een oudere Case International 744. Helaas doen enkele lichten het niet. Voorlampen: Zowel normaal als groot licht werkt niet. In de cabine gaat wel het blauwe grootlicht lampje branden. Pinker links werkt, zowel voor op het spatbord als bij het achterlicht. Pinker rechts werkt nergens. Stoplichten werken volgens mn vader. Achterlichten werken. Zwaailicht krijgt stroom. Zekeringenkastje op het dashboard: geen 1 zekerling lijkt stroom te krijgen. Is er ergens nog een hoofdzekering? of een 2de zekeringenkastje?
Hallo, ik heb een schudder die opklapbaar is met een enkelwerkende hydrauliek cilinder maar ik heb op mijn trekker alleen maar twee dubbelwerkende ventielen. kan het kwaad als ik die gebruik voor de schudder? of moet ik dan een enkelwerkend ventiel opbouwen?
Beste leden Ik heb een international 1055 comfort met een d358 motor Met de brandstofpomp is alles ok, maar mijn brandstof opvoerpompje (rechts aan de motor) Lekt diesel. Mijn vraag is : kan ik de 2 moertjes (sleutel 10 dacht ik zo te zien) aan dit pompje zo losdraaien , en iets vervangen . Of valt er dan iets raars uit of in het motorblok. . Ik hoor 't graag . Mvg Richard
Dit is een gekend probleem bij de 1455 naar het schijnt? Ventielblok / daalventiel Wat kan ik er aan doen iemand dit probleem al kunnen verhelpen / foto's Groeten kristof
Hallo, gisteravond in het schemerdonker merkte ik op dat de rechterachterlichten en het rechterstandlicht, vooraan aan de A stijl niet werken. Paar maandjes geleden werkte alles nog. Lampen zijn het niet, heb ze gewisseld naar de linkerkant en daar werken ze. Richtingaanwijzers en koplampen werken wel. Zit links en rechts misschien apart op een zekering?
Https://www.2dehands.be/seller/view/m2011068927
International 1455XL 40 km/h aantal stuks gemaakt
Goededag leden, ik ga binnenkort de achterste krukaskeering vervangen van een ihc 1055 2wd 1980 Waar moet ik op letten en is dit zelf te doen. ? Ik heb al eens een 844s door de midden gehaald voor een nieuwe koppeling . Is dit ongeveer t zelfde werk?? Reacties zijn van harte welkom Alvast bedankt. Groet Richard
Goededag Heeft er iemand ook een schema van de onderdelen die in het trompethuis van een ihc 1055 comfort zitten Ik wil deze namelijk zelf gaan loshalen Mijn achterwielen kunnen namelijk 0.2 cm overdwars bewegen zowel link als rechts Met rijden hoor ik in de bochten wel een een bonk Bvd
Beste, Ik wil een gloeikop opmaken en laten keuren maar wat voor lampen moeten er allemaal opstaan voor de keuring? Mvg Maarten pipeleers
Hoi allemaal, Ik ben bezig met het verhelpen van wat lekkages aan mijn international 644. Nou wil ik niet teveel voor verassingen komen te staan en zou ik graag een tecnische tekening en/of onderdelenboek kunnen bekijken om te weten wat ik voor nieuwe afdichtingen enzo nodig heb en waar ze zitten precies. Is er ook online iets te vinden ofzo waar ook een tekening van de achterbrug bijzit? Alvast bedankt!
Beste collega's zijn er hier TF'ers die met een Fendt 600 serie duospeed rijden . Ik ben namelijk op zoek naar het stucklistnr dat op het typeplaatje staat van de versnellingsbak . Bestaat geloof ik uit 10 getallen . Alvast bedankt Groeten Jo845xl
Goedemorgen, Ik ben in het trotse bezit van een ihc 724, vanmorgen wilde ik het erf even schoon schuiven. Bij het (moeizaam) starten van de machine sloeg alle electra ineens volledig uit en geeft de machine geen kik meer. Bij nameten blijkt er nu spanning te staan op de massa. Dat wil zeggen als ik de massa van de trekker pak op een willekeurig punt en de min van de accu krijg ik 12 en een beetje volt..... Heb al de startmotor losgekoppeld van de draden en dan blijft het probleem, iemand enig idee? Kan geen doorgesleten draden vinden. Tevens zijn alle zekeringen nog heel.... Alvast bedankt voor de hulp cq reacties
Hallo allemaal, Wij hebben thuis een Vicon rotaflow rs EDW strooier, ook te zien op mijn profiel. Alleen met het naar de kant toe strooien merken wij dat wij veel overlap vanaf het land hebben. Orgineel kun je de strooier met een cilinder scheef zetten, echter is dit kapot en heeft de oude eigenaar aangegeven dat dit niet het gewenste resultaat behaald. Delen jullie deze mening? En wat zou een goed alternatief zijn? Of heeft er iemand toevallig nog zo’n cilinder liggen, of een kap Om de kunstmest mee af te buigen? Gr Robbin Lamers
Wat is het verschil tussen de duitse en de franse versie? En klopt het dat ik de franse herken omdat in het serienummer de tweede letter een F is ipv een D? Zijn in belgie beide versies geleverd?
De spie banen op de ingaande as zijn na 45 jaar dienst versleten. Op internet een setje nieuwe gekocht, maar nu blijkt dat er een andere vertanding is. Degene die ik gekocht heb heeft 24 en 28 tanden. Degene die ik uit de bak gehaald heb is 22 en 26 tands. Wie weet waar die te verkrijgen zijn. Kan ze ook na laten maken, maar dat duurt me te lang. Mvg wim
De fusee bussen van mijn inter zijn helemaal kort dus die moeten vervangen worden. Weet iemand welke bus of bussen ik moet hebben want ik kom er verschillende tegen
Goedendag, als ik op een voorlader een werktuig wil koppelen met hydrauliek dan moet je daar ook een aansluiting voor hebben. Nu kun je zo'n 3de functie kit kopen. Dan heb je wat slangen, beugels en een elektrisch ventiel die je dan bedient met het knopje op de joystick. Nu zie ik van die kits te koop staan (USA) voor $925 (dollar dus) Wat ik mij afvraag, kan het ook met de ventielen achterop? Daar zitter er 4 (dus 2 hendels naast de stoel en 2 setjes van 2 aansluitingen. Dus dat je dan 2 lange slangen neemt met male-female koppelingen en wat beugels zo de aansluiting maakt op de voorlader en dan de 3de functie bedient met de hendel naast je stoel? Of werkt dat gewoonweg niet en is dit te simpel gedacht? ***** Reden: (lang verhaal) Ik heb nu een balenprikker op de voorlader voor het vullen van mijn hooiruif. (ronde gewikkelde hooibalen) De oude situatie: De hooibalen komen vanaf de overbuurman die voorheen werden gebracht door de buurman's hulp/tuinman met de buurman zijn trekker (met zo'n balendrager achterop) Hij zetten de balen dan op een pallet op mijn oprijdpad en ik zette met mijn trekker de pallets weg. Uiteindelijk pak ik dan met de prikker in mijn voorlader een baal als ik m nodig heb. Huidige situatie. De buurman's tuinman/hulp is langdurig ziek en niet zeker of ie terugkomt. Dus ik zelf hooi halen. Met mijn trekker naar de overkant, Dan zijn trekker starten, baksleep erafhalen omrijden want de balentransport drager moet in de achterhef en die ligt ergens anders op het erf. Kost tijd omdat alles op een andere plek ligt. Onhandig is dat de balen 2 hoog zijn gestapeld dus dan loop je best even te klieren. Dan met zijn trekker daar de balen op een palet zetten en ik met mijn trekker met palletvork achterop de balen thuis brengen. laatste keer konden we de sleutel niet vinden van zijn trekker. Zijn balentransportdrager past niet in mijn hef vanwege CAT2 of 3 (zijn trekker) vs CAT1 pennen. Dus uiteindelijk alles met de prikker gedaan, met de prikker één baal op een pallet gezet en de tweedebaal in de prikker gelaten en die naar thuis gereden. vervolgens zorgen dat alles op pallets staat en de gaten dichtplakken. Nu aan het kijken voor een klem in de voorlader, dan kan ik makkelijker, in minder tijd, 2 balen in één rit halen en dat ze heel blijven. ****
Woonplaats: Dessel Leeftijd: 58jr Laatst online: 2d geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: