Wij hebben een Guldner G30S. Deze zijn we aan het reviseren. Met de motor is dat aardig gelukt. Door wat lekkage van verschillende plekken te willen verhelpen zijn we bij de versnellingsbak terecht gekomen. Deksel van de versnellingsbak was uiteraard geen probleem maar verder demonteren lukt niet. De bovenste as met tandraderen krijgen we er niet uit. Weet iemand hoe je dit moet doen?
Ik zit te worstelen om volgens mij deze Keerring eruit te krijgen. Het originele probleem was dat de rem het niet deed. En dat klopt met al die vettigheid. Maar nu wil ik ook meteen de Keerring wat achter de remmen zit vervangen. Maar het lijkt of dat deze erin is geperst. En de tweede vraag is welk nummer het is voor het bestellen Wie weet raad?
Hallo wie kan me helpen? Mijn guldner g30 word heel snel warm. Stationair worden de cylinderkoppen heel snel warm. Rond 170 graden. Cylinderkoppen zijn schoon en koel systeem werkt. Je voelt hem blazen onder het spruitstuk. Er komt netjes olie boven in de cylinderkop. Wie o wie kan mij helpen
Woonplaats: Maarheeze Leeftijd: 46jr Laatst online: 5d geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: