Iemand een idee wat de oorzaak is van de olielek aan het voorwiel van de Landini 7860? Is dit zelf te herstellen?
Hallo, Ik begin er bij mijn kieper steeds meer aan te ergeren dat ik de kieper te kort op de tractor zit waardoor ik elke bocht moet oppassen dat ik niet de banden tegen de dissel heb en ik met achter uit rijden de kieper niet haaks om krijg. Een oplossing zou zijn de kieper in de zwaailaat te hangen maar daar ben ik niet zo weg van. Mijn andere idee is de dissel verder naar voor te laten zetten? Ik hoor graag jullie mening hier over of andere ideeën.
Het lijkt alsof hij niet zijn volle vermogen heeft, heb de brandstoffilters vervangen omdat ik dacht dat hij niet voldoende brandstof kreeg maar dit heeft niet geholpen. Starten doet hij prima, stationair draaien ook geen probleem maar zodra hij moet gaan “werken” loopt hij beroerd. Iemand een idee?
De 3130 met overlopende neus is er met 25 en 30 km versnellingsbak. Waar zit het hem dat verschil in? (differentieel)? En waar kun je het aan zien dat het een 25 of 30 km bak is? Toevallig de S bij op het typeplaatje?
Hallo iedereen, ik heb sinds kort een John deere 1020 gekocht. Altijd motorisch goed bijgehouden. Hij start altijd goed maar nu het kouder word heeft hij er wat moeite mee. Heeft iemand toevallig een idee hoe ik deze tractor voor kan gloeien? En of dit überhaupt mogelijk is?
De gasdrukveren van onze Ahlmann AZ 150 zijn aan vervanging toe. Op de gasdrukveren staat er niets van tekst op. Zijn er mensen die meer gegevens hier van hebben? Nummer bij Ahlmann is 4100403A.
Ben bezig met een hilo van de 3130 maar nou slipt ie onder zware belasting nou kijk ik op de tekingen dat ee 2 platen meer in moeten maar dat gaat niet passen of zijn er later aanpassingen geweest?
Ik ben een john deere 2030 aan het opknappen. Nou heb ik de keringen en lagers van de achteras vervangen maar weet ik niet op hoeveel Nm de bout die de conische lagers afsteld moet zijn. Weet iemand dit of een bedrijf die mij dat kan vertellen? Bijgevoegde foto is de bout
Afgelopen seizoen met maaien (PZ CM165) viel me ineens op dat hef wel erg veel speling had. Oké, gaten stabilistors etc. zijn uitgeslagen, maar toen zag ik dat linker heflat aan de trekkerkant naast de kogel zat: hij was uit de versleten bus gekomen. Inmiddels alles uit elkaar gehaald om te kijken wat er te reviseren valt, maar dat lijkt tegen te vallen, omdat losse onderdelen niet beschikbaar zijn. Iemand hier ervaring mee? Ik voel eigenlijk niets voor een paar namaak latten bij Histoparts... Alvast bedankt voor jullie hulp!
Olie versnellingsbak ok schakelt normaal maar maakt een heel scherp geluid als ik begin te rijden ,
Hallo, ik heb sinds kort het volgende probleem. Het oliepeil van de hydrauliekolie zakt terwijl het oliepeil in de Vario/achterbrug naar boven gaat. Wij denken aan de hydrauliekpomp, of zijn er nóg meer plekken waar een lekkage kan ontstaan? Wie heeft dit probleem eerder gehad en hoe is dit opgelost? Mvg willem
Hallo, ik heb een vraag over het aansluiten van een remventiel op een jd 4040s. Waar dient de aansluiting met tule aan de achterzijde van het ventiel voor? En waar moet deze aangesloten worden, of kan deze afgedopt worden.
Hi ik zoek voor m'n John Deere 1120 een opstap. Zoals op de foto. Ik heb er links een zoals je ziet, maar wil er graag ook rechts een monteren. Wie heeft er een over / liggen? Bellen of Emailen mag j.ouwerling.2@kpnmail.nl of 0641376698
Hallo allemaal, Ik heb mn John Deere 2020 al enkele jaren en de aftakas draait vanaf het starten van de motor.... Ik heb al geprobeerd de hendel tussen de 2 versnellingspoken omhoog te trekken maar hij blijft draaien... Iemand die weet hoe ik deze bedien of wat het probleem zou kunnen zijn? Alvast bedankt! Hannes
Mijn toerentellerkabel van mijn john deere 3130 was defect. Nieuwe erop maar nu blijft mijn kabel niet hangen in de klok, binnen kabel kan verschuiven in de buiten mantel. Iemand hier een oplossing voor? Kabel draait wel goed.
Beste tf`ers, Ik probeer een lang verhaal een beetje kort en bondig uit te leggen, en hopelijk heeft iemand hier ervaring mee. Sinds een tijdje ben ik mijn opgeknapte 3130 weer terug in elkaar aan het steken, en hierbij ook het Prioriteitsventiel/voorrangsventiel rechts onder de de trekker. Dit ventiel zorgt er dus voor dat je altijd kunt remmen en sturen ook al vraagt je machine alle olie. Het ventiel wordt gevoed door de pomp vooraan aan de krukas, Ik heb hierbij de druk gemeten en die was 170 bar. Nu heb ik al enkele keren gehad dat gewoon bij stationair draaien de o-ring waarmee dit ventiel tegen de achterbrug zit geschroefd eruit springt, en de olie dus alle kanten op spuit. Na 2 keer deze o-ring te hebben vervangen was ik het beu, en ben ik verder gaan zoeken. Maar tot mijn spijt kan ik geen gekke dingen vinden. Is het mogelijk dat de stift die erin zit een klein beetje speling krijgt en vast gaat zitten? normaal zou hij dan door de overdruk moeten gaan lijkt me? zou de overdruk van de pomp zijn werk niet goed doen? Heeft iemand een idee of ervaring hiermee? ik wordt er ondertussen moe van en kan geen reden vinden waarom deze o-ring er steeds uitspringt. bedankt!
Woonplaats: Lonneker Leeftijd: 26jr Laatst online: 1u geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: